AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Vil bare dele en erfaring. Hadde en jeg var sammen med som alltid fikk det slik han ville med meg seksuelt. En episode var da vi skulle se film sammen og jeg satt i joggebukse på sofaen. Så kunne han legge hodet sitt i fanget mitt. Som vi ofte kunne gjøre. Plutselig kunne han begynne å bevege hodet litt og begynne å kysse utenpå. Så kunne han finne på å kle av meg buksen, der jeg sa «ikke nå, etterpå». Så sier han, «skal bare kose litt». Jeg lot han gjøre det. Han kledde av meg buksen og stringen og la hodet sitt i mellom og startet å slikke meg. Det var jo utrolig deilig og det blikket han ga meg mens han holdt på. Jeg prøvde å se på filmen mens han holdt på. Og det ble bare deiligere og deiligere. Men jeg ville jo se filmen. Så sitter han seg opp og drar ned buksen, og jeg sier «etterpå, vi skal jo se filmen» og han sier med rolig stemme «må bare kjenne litt». Jeg lar han gli inn og han ser på meg med det blikket. Ser at han nyter det og jeg blir jo påvirket. Prøver å se på filmen og sier «etterpå». Han tar den fremdeles kun sakte inn og ut, og sier «vil du ikke» med den stemmen og blikket. Jeg sier bare, «etterpå» mens jeg stønner. Etter dette snakker vi ikke og vi bare fortsetter. Endrer stillinger og holder på. Helt til vi er ferdig. Jeg tror aldri noen har fått meg så kåt som han. Jeg vet ikke hva jeg vil kalle denne dynamikken, men det var alltid sånn. At han begynte forsiktig og at han skulle bare kjenne litt. Aner ikke hvorfor jeg ble så påvirket av det, men det ble jeg. Ville bare dele det Anonymkode: ff037...448 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Ja, det var nok morsomt! (Må ha det, bare må ha det!) Anonymkode: dea76...739
ThereGoesBob Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Hadde dette vært meg, hadde jeg aldri gadda å delt en slik opplevelse med andre. Du bretter jo ut privatlivet ditt her...? 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden ThereGoesBob skrev (1 minutt siden): Hadde dette vært meg, hadde jeg aldri gadda å delt en slik opplevelse med andre. Du bretter jo ut privatlivet ditt her...? Hvorfor det? Er det noen som kommer til å finne ut hvem jeg er mener du? Anonymkode: ff037...448
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Aner ikke hvorfor jeg ble så påvirket av det, men det ble jeg Du ble vel påvirket fordi du gjentatte ganger sier nei, men han ikke respekter det… Anonymkode: 23279...12a 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Hvilken film var det? Anonymkode: c8f8d...bb2 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ble vel påvirket fordi du gjentatte ganger sier nei, men han ikke respekter det… Anonymkode: 23279...12a Det var egentlig det som var tanken min med denne teksten, ikke for å skrive en erotisk tekst. Men for å beskrive en ekte opplevelse (der det er vanskelig å unngå detaljer) og få andres tolkninger av dette. Det er jo ikke bare han, men også meg her. Hva tolker dere ut ifra dette? Anonymkode: ff037...448
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken film var det? Anonymkode: c8f8d...bb2 Det husker jeg ikke Anonymkode: ff037...448
Pippi Lotta Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor det? Er det noen som kommer til å finne ut hvem jeg er mener du? Anonymkode: ff037...448 Det er vel bare litt.... ekelt kansje? Og også unødvendig å fremstille det å gå over andre sine grenser på denne måtem, fint for dere om dere har en FELLES forståelse om at nei ikke betyr nei, men hvorfor fremstille det slik for fremede folk som du ikke aner hvordan tolker det?
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Pippi Lotta skrev (1 minutt siden): Det er vel bare litt.... ekelt kansje? Og også unødvendig å fremstille det å gå over andre sine grenser på denne måtem, fint for dere om dere har en FELLES forståelse om at nei ikke betyr nei, men hvorfor fremstille det slik for fremede folk som du ikke aner hvordan tolker det? Ja beklager det. At det ble litt for detaljert og ekkelt. Jeg prøver vel å fremstille det som skjedde på en nøytral måte med kontekst. For det er jo ikke bare det at han går over mine grenser, men at jeg også lar han gjøre det og liker det. Så det er jo noe galt med meg også. Vi hadde ikke snakket om at nei betyr nei eller noe i den duren. Vi var ganske unge. Og jeg tenker vel egentlig at vi snakker for lite om det som faktisk skjer under sex fordi vi syns det er ekkelt å snakke om. Som jeg egentlig også synes selv Anonymkode: ff037...448
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Kanskje du har en fetish for å nesten bli tatt seksuelt ved tvang. Anonymkode: ca31e...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje du har en fetish for å nesten bli tatt seksuelt ved tvang. Anonymkode: ca31e...cd4 Men er man ikke litt syk i hode da? Anonymkode: ff037...448
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden Jeg hadde også en kjæreste som ikke respekterte mine grenser. Eneste stedet vi kunne se film var kino. Viss nei skulle bety nei måtte det bryte ut en kjempe krangel. Det var ikke bra men jeg var ung. Å stadig ikke respektere en partners seksuelle grenser er en form for manipulasjon som gjør at vedkommende gradvis flytter seksuelle grenser og egentlig har full kontroll på sexen i det forholdet. Selvsagt er det også deilig fordi du har følser for vedkommende og vedkommende er god på å manipulere. Du liker selvagt også sex og er tiltrukket av kjæresten din. Der ikke en sunn dynamikk og viss dette skjer meg igjen er det over den dagen. Anonymkode: 87835...93b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men er man ikke litt syk i hode da? Anonymkode: ff037...448 Nei, mange praktiserer rape play med kjæresten Anonymkode: ca31e...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du ble vel påvirket fordi du gjentatte ganger sier nei, men han ikke respekter det… Anonymkode: 23279...12a Dette er jo veldig typisk. Hjernen søker mot forsvarliggjøring av hvorfor man tolererte at ens grenser ble overskridet, i stedet for å stå opp for seg selv. Slikt blir hjernen og nervesystemet gjerne hektet. Anonymkode: d8207...10e 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Uten å sammenligne erfaringen din med voldtekt så kan man få orgasme av voldtekt også. Kroppen reagerer på stimuli ganske enkelt, det er ikke noe galt med deg og det er ikke noe galt med hvordan du opplevde denne erfaringen. Du kan selvfølgelig vurdere om det med grenser, grensesetting og at noen går over grensene dine er noe du bør se mer på og kanskje jobbe med for egen del. Evt kan du vurdere at dette for deg var greit nok alt i alt. Jeg har seksuelle erfaringer som ikke var OK men fortsatt er deilige minner for meg fordi jeg har tålt erfaringene godt. Flaks og tilfeldigheter kanskje men sånn har det blitt avklart for meg. Ting jeg kan fantasere om eller huske når jeg onanerer for eksempel. Mange har ambivalens i seksualiteten sin uten at det er feil eller skadelig for noen så lenge man ikke går hen å lar andre overkjøre grensene ens eller overkjører andres grenser som resultat. Anonymkode: 15471...08f 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Synes det var veldig sexy. Jeg hadde ikke klart å si etterpå en gang 😂 Hadde nok hoppa rett på han 😆 Anonymkode: 3c4a8...3fb
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Hvorfor deler du dette? Var det din første sexopplevelse? Verken spennende eller spesielt dette. Anonymkode: 64c99...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det husker jeg ikke Anonymkode: ff037...448 Så du den ferdig? Anonymkode: f699c...cc3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil bare dele en erfaring. Hadde en jeg var sammen med som alltid fikk det slik han ville med meg seksuelt. En episode var da vi skulle se film sammen og jeg satt i joggebukse på sofaen. Så kunne han legge hodet sitt i fanget mitt. Som vi ofte kunne gjøre. Plutselig kunne han begynne å bevege hodet litt og begynne å kysse utenpå. Så kunne han finne på å kle av meg buksen, der jeg sa «ikke nå, etterpå». Så sier han, «skal bare kose litt». Jeg lot han gjøre det. Han kledde av meg buksen og stringen og la hodet sitt i mellom og startet å slikke meg. Det var jo utrolig deilig og det blikket han ga meg mens han holdt på. Jeg prøvde å se på filmen mens han holdt på. Og det ble bare deiligere og deiligere. Men jeg ville jo se filmen. Så sitter han seg opp og drar ned buksen, og jeg sier «etterpå, vi skal jo se filmen» og han sier med rolig stemme «må bare kjenne litt». Jeg lar han gli inn og han ser på meg med det blikket. Ser at han nyter det og jeg blir jo påvirket. Prøver å se på filmen og sier «etterpå». Han tar den fremdeles kun sakte inn og ut, og sier «vil du ikke» med den stemmen og blikket. Jeg sier bare, «etterpå» mens jeg stønner. Etter dette snakker vi ikke og vi bare fortsetter. Endrer stillinger og holder på. Helt til vi er ferdig. Jeg tror aldri noen har fått meg så kåt som han. Jeg vet ikke hva jeg vil kalle denne dynamikken, men det var alltid sånn. At han begynte forsiktig og at han skulle bare kjenne litt. Aner ikke hvorfor jeg ble så påvirket av det, men det ble jeg. Ville bare dele det Anonymkode: ff037...448 Er slik jeg liker å gjøre med typen. Liker å distrahere og "plage". Hadde blitt lei meg dersom han mye heller ville se en dum film man kan se senere. Anonymkode: 4f8f5...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå