Gå til innhold

Leie leker på bibliotek?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett at det i Sverige er slike LekoTeker hvor man kan leie leker for barna i en gitt periode, for så å bytte dem inn til noe nytt når de har gått lei🧐

Dette burde vell kunne finnes i Norge også? Hadde dere brukt det om det var her?

Anonymkode: 89426...382

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

god ide!

Anonymkode: 85338...3f3

AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: fade1...6e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har sett at det i Sverige er slike LekoTeker hvor man kan leie leker for barna i en gitt periode, for så å bytte dem inn til noe nytt når de har gått lei🧐

Dette burde vell kunne finnes i Norge også? Hadde dere brukt det om det var her?

Anonymkode: 89426...382

Bibliotekene her holder lekebyttedag. Barn leker «typisk» med ting litt for lenge til at det tenkelig er fornuftig at biblioteket kjøper dem inn (om de doneres er situasjonen kanskje en annen) med det budsjettet de har i dag (som er skammelig lavt).

Men jeg har lenge tenkt at det eneste fornuftige ville vært om man kuttet all statsstøtte til religiøse firma og så tok den samme summen og gav den til ikke-religiøse tilbud til barn og unge. Man unngikk indoktrinering av OG fikk et enormt løft i tilbud til en sårbar gruppe samtidig. (Det er snakk om svimlende 5,5 milliarder kroner som nå kastes bort på å holde overtro og konspirasjonsteorier i live)

Anonymkode: bda50...d96

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tips BUA om det?

Anonymkode: fa09f...b14

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...