AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Jeg skal holde et foredrag, med mange landskapsbilder. Bør jeg strekke bildene helt ut (16:9 format), eller beholde kanter på høyre og venstre side, eller evt. en kant/ramme rundt hele bildet? Hva er visuelt det beste alternativet? Anonymkode: 36f08...317
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Visuelt er det best med beskjærte bilder som gir samme format på alle. Hvis motivet tillater det. Nest best er å beholde bildet med rammer. Verst er å strekke bilder så de mister forholdet. Anonymkode: 3959f...764
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Visuelt er det best med beskjærte bilder som gir samme format på alle. Hvis motivet tillater det. Nest best er å beholde bildet med rammer. Verst er å strekke bilder så de mister forholdet. Anonymkode: 3959f...764 Så om jeg forstår deg rett, er det bra at bildene fyller hele skjermen, så lenge det er balanse i motivet? Anonymkode: 36f08...317
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så om jeg forstår deg rett, er det bra at bildene fyller hele skjermen, så lenge det er balanse i motivet? Anonymkode: 36f08...317 Jeg synes det. Men det er min smak. Det er irriterende å se på bilder som hopper rundt helt tilfeldig. Anonymkode: 3959f...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå