AnonymBruker Skrevet 5. oktober #1 Skrevet 5. oktober Selger pent brukt på Finn, gir bort og gir til Fretex osv. Bare nysgjerrig - Hvor går mesteparten av deres utstyr? Det er jo ikke lett å selge alt på Finn heller, sender dere det meste til gjenbruk? Anonymkode: b59a0...955
Uanonym bruker Skrevet 5. oktober #2 Skrevet 5. oktober Jeg gir bort fine ting til familie og venner, slitte/ødelagte ting kaster jeg, ting i "mellomsjiktet" jeg bort på finn eller i sånne kles-kontainere. 1
Hedda-78 Skrevet 5. oktober #3 Skrevet 5. oktober Selger noe på Finn, donerer noe til organisasjoner, kaster noe i søpla. Kommer helt an på.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #4 Skrevet 5. oktober Det aller meste går i klescontaineren. Har ikkje så mykje av verdi, og klespakker frå H&M er ikkje vits å leggje ut. Har selt nokre få baby/småbarnsplagg i ull, samt den første vinterdressen. Etter det har kle blitt slitt etter bruk. Ga bort sko frå første året, som nesten ikkje er brukt. Selde barnevogn og bilsete billeg til lokale folk. Anonymkode: 25fab...e14
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #5 Skrevet 5. oktober Vi gir bort alt. Hatt mye klær og utstyr i god kvalitet, og vi gir det til en organisasjon i nærområdet vårt, som deler ut til de som ikke har råd til å kjøpe selv. vi har god økonomi, og tenker at det er en fin måte å dele av godene. Anonymkode: 50452...772
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå