AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #1 Skrevet 5. oktober 2025 kan man bestille time til hos legen kun for og skjekke om man har lavt stoffskifte Anonymkode: 5740b...660
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #2 Skrevet 5. oktober 2025 Hvis legen mener det er hensiktsmessig utfra symptomer og indikasjon så? En bestiller time til legen, som så vurderer om det er prøver du bør ta. Anonymkode: 4f60c...747
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #3 Skrevet 5. oktober 2025 jeg sliter med å gå ned i vekt selv om jeg spiser sunt og lite, sliter veldig med hard mage, helvese i hånda og har hatt gjentatte sa\ma Anonymkode: 5740b...660
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #4 Skrevet 5. oktober 2025 Det du beskriver er jo ikke typisk for lavt stoffskifte. Anonymkode: a6a46...1fc 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #5 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det du beskriver er jo ikke typisk for lavt stoffskifte. Anonymkode: a6a46...1fc Det er faktisk det, det er en lang liste på symtomer for lavtstoffskifte å er veldig mange som har det uten å ha noen serlig plager også Time er unsett bestilt så tror jeg hører på fagfolk Anonymkode: 5740b...660
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #6 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): kan man bestille time til hos legen kun for og skjekke om man har lavt stoffskifte Anonymkode: 5740b...660 Ja det kan man selvfølgelig. Be om å ta en generell sjekk pga div symptomer. Stoffskifte er vel noe grunnleggende man tar ved generell blodprøvesjekk. Anonymkode: 5cb8b...8f4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #7 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja det kan man selvfølgelig. Be om å ta en generell sjekk pga div symptomer. Stoffskifte er vel noe grunnleggende man tar ved generell blodprøvesjekk. Anonymkode: 5cb8b...8f4 Det trodde jeg også men jeg kan ikke se at det har vært tatt noe blodprøve tidligere for og skjekke det Anonymkode: 5740b...660
veronica<3 Skrevet 5. oktober 2025 #8 Skrevet 5. oktober 2025 Tråden er ryddet for AI-genererte innlegg. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #9 Skrevet 5. oktober 2025 Du må be om spesifikke stoffskifteprøver, ikke bare TSH. FT3 og FT4, samt TPO. Hvis du har lavt stoffskifte skal du også bla ligge høyt på vitamin/mineralprøver (øvre sjiktet av normal), så da burde man ta ny status der og vurdere tilskudd. Anonymkode: ef7d1...28e 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #10 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det du beskriver er jo ikke typisk for lavt stoffskifte. Anonymkode: a6a46...1fc Feil! Anonymkode: 332cc...492 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #11 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må be om spesifikke stoffskifteprøver, ikke bare TSH. FT3 og FT4, samt TPO. Hvis du har lavt stoffskifte skal du også bla ligge høyt på vitamin/mineralprøver (øvre sjiktet av normal), så da burde man ta ny status der og vurdere tilskudd. Anonymkode: ef7d1...28e javel det har ikke jeg hørt før. jeg har to sviger søstre som har lavtstoffskifte og ingen av dem ligger høyt på vitaminer jeg har uansett satt opp time så får se hva resultatet er da Anonymkode: 5740b...660
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #12 Skrevet 5. oktober 2025 Ja når jeg har gjort det fikk jeg bare beskjed om å møte opp på venteromet før lunch, og så tok sekretæren blodprøven, trengte ikke legetime. Det er uansett lavterskel å be om det, kjempefint at du sjekker det. Vet ikke hvordan det er på ditt legekontor da, men det er fort gjort. Må ikke ha en god grunn. Anonymkode: 9e0ec...427
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #13 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja når jeg har gjort det fikk jeg bare beskjed om å møte opp på venteromet før lunch, og så tok sekretæren blodprøven, trengte ikke legetime. Det er uansett lavterskel å be om det, kjempefint at du sjekker det. Vet ikke hvordan det er på ditt legekontor da, men det er fort gjort. Må ikke ha en god grunn. Anonymkode: 9e0ec...427 jeg vet ikke hvordan det er der selv siden jeg har ny lege, men jeg har sett opp time en gang før for blodprøve der jeg hadde lege før å da tok dem bare blodprøve uten noe time, men hadde også vært greit og møte den nye legen å da Anonymkode: 5740b...660
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå