AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden I siste episode fra 27 minutt 50 sekund er det en liten musikksnutt som jeg har hørt før, men ikke finner ut hva er. Klassisk kor med en høy overliggende tone av det jeg tipper er en guttesopran. Hva er dette? Verken rulletekst, musikkgjenkjenningsapp eller chatgpt kan hjelpe meg Anonymkode: 02071...250 1
Hydrium Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden (endret) Rot Endret 2 timer siden av Hydrium Rot
Hydrium Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Hydrium skrev (2 minutter siden): Har du sett det klippet med det guttekoret der en av de tar frem en heliumballong for å lage den høyeste tonen? ( Kings Colleges choir ) Det er den sangen, det var en liten gutt på America got talent som sang den (Malacai?) det var den fineste versjonen jeg har hørt , men det er en gammel sang som heter "miserere mei deus" du må bare finne rett kor som du liker. Jeg er usikker på hvem som synger det i serien da.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Den over meg har sikkert rett, men i tilfelle ikke: Jeg har ikke sett serien selv, men jeg fant Lacrimosa av Zigniew Preisner på slutten av en soundtrackliste for serien på youtube, den er visst fra 1998, men likevel klassisk. Anonymkode: bc4f1...b42
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Hydrium skrev (10 minutter siden): Å tusen takk! Strålende at det finnes så flinke folk her inne.🤩 Ts Anonymkode: 02071...250 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den over meg har sikkert rett, men i tilfelle ikke: Jeg har ikke sett serien selv, men jeg fant Lacrimosa av Zigniew Preisner på slutten av en soundtrackliste for serien på youtube, den er visst fra 1998, men likevel klassisk. Anonymkode: bc4f1...b42 Det var ikke denne jeg tenkte på, men takk for tipset likevel. Et nydelig og sterkt stykke! Anbefaler virkelig å se serien. Veldig fint laga, supergod skuespiller. Ts Anonymkode: 02071...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå