AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:46 #21 Skrevet søndag kl. 20:46 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er omsorgstretthet Ts. Følt meg som verdens verste menneske fordi jeg føler det på samme måte, trodde også at det bare var jeg som følte det slik. Godt å se at vi er flere. Anonymkode: c34d2...1c3 Du er absolutt ikke alene, nei, men vet ikke hvor vanlig det er. Ser iallfall at flere i denne tråden har eller har hatt det sånn. TS Anonymkode: 33fc9...d75
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:00 #22 Skrevet søndag kl. 21:00 Du har jo fullstendig misforstått begrepet omsorgstrøtthet. Det er en norsk oversettelse av compassion fatigue, som rammer mennesker som møter mye lidelse i jobben sin, og av den grunn blir kyniske og mister empatien. Det er ikke et uttrykk for voksne folk som syns det er stress med store barn, og som ikke forstår når husdyrene burde få en siste tur til veterinæren. Anonymkode: 20b3f...6bf 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:04 #23 Skrevet søndag kl. 21:04 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har jo fullstendig misforstått begrepet omsorgstrøtthet. Det er en norsk oversettelse av compassion fatigue, som rammer mennesker som møter mye lidelse i jobben sin, og av den grunn blir kyniske og mister empatien. Det er ikke et uttrykk for voksne folk som syns det er stress med store barn, og som ikke forstår når husdyrene burde få en siste tur til veterinæren. Anonymkode: 20b3f...6bf Du har misforstått begrepet. https://www.psykologliv.no/blog/2 Anonymkode: c34d2...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå