AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #41 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Tenke på ting"…??? Please si at du tuller nå? Du vil ha poeng for å tenke? 🤣🤣🤣 Anonymkode: 48d97...2b4 Du forsto jo ingenting av innlegget, så kanskje du burde bruke litt mer tid på å tenke. Jeg er ikke på KG for å være barneskolelærer for noen som ikke gidder sette seg inn i det de snakker om. Du vet ikke hva det tredje skiftet er, og det er en ærlig sak - men hvorfor sitter du da her og diskuterer noe, du ikke vet hva er og heller ikke gidder lese hva er? Du har jo ikke forstått konseptet. Please - google! Det skader ikke å lære nye ting. Anonymkode: b1f37...25f 6
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #42 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det finnes ingen statistikk på dette, så det er bare meninger. Når det kommer til "det tredje skiftet" kan menn også bruke argumentet at menns jobber er dramatisk hardere og mer samfunnskritiske, så det er et elendig argument, så kvinner kan ikke klage på at de må sortere flere sokker hjemme. Så det er kun subjektivt. Anonymkode: 7f973...66c Tja. Jeg måtte ta det meste av det andre og det tredje skiftet, til tross for at min mann og jeg hadde akkurat samme, samfunnskritiske jobb, med lik arbeidstid og hadde akkurat likt ansvar i selve jobben. Anonymkode: 345e4...d31 3 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #43 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sant. Vi har kjøpt et renoveringsprosjekt. Hans viktigste bidrag har hovedsakelig vært at han tjener veldig godt på å ta ekstravakter på jobb. Mitt viktigste bidrag har vært at jeg har stor interesse for løsninger og research, og er flink til å be om befaring, forhandle, og booke inn riktige folk for jobben. Når menn hekter seg på i denne typen tråder skulle man nesten tro at vi var 50 år tilbake i tid. Der den manuelle jobben med å eie et hus eller bil krevde noe annet enn å koordinere handtverkere (som dessverre ofte faller under tredje skiftet) 😂 Sorry. Men man mister enhver troverdighet når man nevner "dekkskift" som en oppgave - selv om du gjør det selv. Jeg tror jeg bruker mer tid på å rense filter i varmepumper og tørketromler på ett år, enn det to dekkskift ville krevd, bare for å trekke en parallell som illustrerer hvor latterlig det er å ha det med på lista. Anonymkode: 077f9...f28 Dere bruker i snitt litt over en halvtime mer på husarbeid per dag enn menn gjør. Ikke mer enn det. Og menn jobber i snitt litt over en time mer enn det kvinner gjør. … kjærlig hilsen Statistisk Sentralbyrå. Og hvis du tror du "vet bedre" får du ta det opp med dem. Hvilken del av dette er det du sliter med å forstå? 😂 Anonymkode: 48d97...2b4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #44 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du forsto jo ingenting av innlegget, så kanskje du burde bruke litt mer tid på å tenke. Jeg er ikke på KG for å være barneskolelærer for noen som ikke gidder sette seg inn i det de snakker om. Du vet ikke hva det tredje skiftet er, og det er en ærlig sak - men hvorfor sitter du da her og diskuterer noe, du ikke vet hva er og heller ikke gidder lese hva er? Du har jo ikke forstått konseptet. Please - google! Det skader ikke å lære nye ting. Anonymkode: b1f37...25f Vent litt… har du på en eller annen måte fått for deg at du "tenker" mer enn jeg gjør? Og du derfor "gjør mest", på en eller annen måte? Det kan da ikke være mulig…? Jeg driver en bedrift med ansatte, ditt naut! Tror du at du "tenker på barnebursdag", og derfor på en eller annen måte "gjør mer tankearbeid" enn meg? 🤣🤣🤣 Er det DENNE vrangforestillingen dere har sullet dere borti? Anonymkode: 48d97...2b4 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #45 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere bruker i snitt litt over en halvtime mer på husarbeid per dag enn menn gjør. Ikke mer enn det. Og menn jobber i snitt litt over en time mer enn det kvinner gjør. … kjærlig hilsen Statistisk Sentralbyrå. Og hvis du tror du "vet bedre" får du ta det opp med dem. Hvilken del av dette er det du sliter med å forstå? 😂 Anonymkode: 48d97...2b4 Mannen bruker mer tid på husarbeid enn det jeg gjør - han liker de praktiske og faste oppgavene, som jeg ikke er så glad i. I jobb ligger vi ganske likt i timer. Men jeg har flere reisedøgn, så da faller jo mest på han hjemme. Om han jobbet redusert ville vi skjevdelt mer. Hvilken del av dette er det vanskelig å forstå? Anonymkode: 077f9...f28
BobbySocks Skrevet 14 timer siden #46 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange henger seg veldig opp i det de selv gjør og ser ikke hva den andre faktisk gjør. At en ene kan skite hjul, klippe gress, måke snø, rense takrenner, gjøre klar hytta, tette tak osb. Virker som det kun mases om likestilling når det gagner en selv. Anonymkode: 3eb0c...bb6 Som singel kvinne må jeg si at akkurat disse oppgavene tar et kvarter av livet mitt, så vis du er stolt av akkurat dette bidraget.. 😬 3 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #47 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vent litt… har du på en eller annen måte fått for deg at du "tenker" mer enn jeg gjør? Og du derfor "gjør mest", på en eller annen måte? Det kan da ikke være mulig…? Jeg driver en bedrift med ansatte, ditt naut! Tror du at du "tenker på barnebursdag", og derfor på en eller annen måte "gjør mer tankearbeid" enn meg? 🤣🤣🤣 Er det DENNE vrangforestillingen dere har sullet dere borti? Anonymkode: 48d97...2b4 Igjen - google er din venn Det er ikke et vanskelig konsept å forstå i det hele tatt. Så kan du som sagt gjerne dele dine meninger rundt det - men da må du først vite hva det faktisk er. Du påstår du driver en bedrift, da klarer du nok helt fint å google og finne svarene på dette helt selv, uten å stille meg dumme og veldig lite treffende spørsmål. Anonymkode: b1f37...25f 4 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #48 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen bruker mer tid på husarbeid enn det jeg gjør - han liker de praktiske og faste oppgavene, som jeg ikke er så glad i. I jobb ligger vi ganske likt i timer. Men jeg har flere reisedøgn, så da faller jo mest på han hjemme. Om han jobbet redusert ville vi skjevdelt mer. Hvilken del av dette er det vanskelig å forstå? Anonymkode: 077f9...f28 I og med at du ikke argumenterer mot det jeg sier er det bare vanskelig å forstå hva du bråker for. Anonymkode: 48d97...2b4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #49 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Igjen - google er din venn Det er ikke et vanskelig konsept å forstå i det hele tatt. Så kan du som sagt gjerne dele dine meninger rundt det - men da må du først vite hva det faktisk er. Du påstår du driver en bedrift, da klarer du nok helt fint å google og finne svarene på dette helt selv, uten å stille meg dumme og veldig lite treffende spørsmål. Anonymkode: b1f37...25f Jeg har googlet. Jeg har også spurt ChatGPT. Det hele tok meg et par minutter. Og det eneste jeg får opp om temaet er en haug med eufemismer og følelsesladet tøys. Derfor spør jeg: Er ESSENSEN i dette "tredje skiftet" deres at dere tror dere tenker mer enn menn, og derfor også tror at dere gjør mer? Jeg kan jo ikke tro at dette faktisk er sant, men jeg stiller jo i hvert fall bare et enkelt ja/nei-spørsmål… Anonymkode: 48d97...2b4 1
Brunello Skrevet 14 timer siden #50 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det finnes masse forskning på dette. Statistisk Sentralbyrå gjennomfører f.eks hvert tiende år det de kaller Tidsbruk-undersøkelsen. Og allerede for over et tiår siden ble det klart at menn har passert kvinner i samlet arbeidstid (dvs arbeid i og utenfor hjemmet totalt). (Og ja, jenter: Hvis dere jobber mindre enn ham faller mer av husarbeidet på dere. Det er faktisk slik de voksnes verden fungerer…) Så det er klart, menn som "ikke gjør en dritt" eksisterer jo. Men det er langt fra normen. Og da må nødvendigvis også kvinner som "ikke gjør en dritt" også eksistere for at det samlede snittet skal kunne bli det som SSB har kartlagt. At skilsmisser i Norge primært skyldes noe slags "tredje skift som faller på kvinner" kan vi derfor utelukke som noe som selv i beste fall bare var sant for mange år siden. Anonymkode: 48d97...2b4 Statistikk er ikke et populært argument på kg.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #51 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har googlet. Jeg har også spurt ChatGPT. Det hele tok meg et par minutter. Og det eneste jeg får opp om temaet er en haug med eufemismer og følelsesladet tøys. Derfor spør jeg: Er ESSENSEN i dette "tredje skiftet" deres at dere tror dere tenker mer enn menn, og derfor også tror at dere gjør mer? Jeg kan jo ikke tro at dette faktisk er sant, men jeg stiller jo i hvert fall bare et enkelt ja/nei-spørsmål… Anonymkode: 48d97...2b4 SKREV CHATGPT AT ESSENSEN I DET TREDJE SKIFTET ER AT KVINNER TROR DE TENKER MER ENN MENN? Nei, ikke det nei. Det var det jeg tenkte. Anonymkode: b1f37...25f 4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #52 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja men det er jo poenget, "det tredje skiftet" er ikke et prosjekt, det er småoppgaver som man kan legge inn i en kalender og så går livet videre. Så er det smått absurd at de større, omfangsrike oppgavene som gjerne ER prosjekt, og som gjerne faller på mannen, både snakkes ned og ikke er en del av "det tredje skiftet". Jeg prøver bare å skille snørr og bart her. Anonymkode: 7a668...d4a Jeg jobber som prosjektleder i bygg og anleggsbransjen. Kan love deg at prosjekt- bygge terrasse hjemme krever mye mindre enn prosjekt- arrangere barnebursdag 😂 Tror du virkelig en barnebursdag er bare å skrive i kalenderen, så er det fiksa? -Hvem skal vi invitere? Ola vil invitere hele kullet, men det blir vel for mange? Kan jo evt sjekke hva det koster å leie gymsalen. Eller så kan vi invitere bare guttene, men han leker jo mest med jentene. Kan vi invitere bare de nærmeste, eller er det dårlig mtp klassemiljøet? -Hvordan skal vi sende ut invitasjoner? Ola synes det er gøy med lapper, det må vi få skrevet ut. Men sikkert også lurt med melding til foreldrene, hadde vi ikke en liste med nummerer til alle i klassen? - Hva skal vi servere? Et av barna tåler ikke gluten, og et av barna spiser bare vegetar. Er det flere hensyn å ta jeg ikke vet om? Og det er jo så mye sukker hele tiden, kanskje vi skulle funnet på et litt sunnere alternativ? -Ola vil ha sjørøvertema. Gøy, da må vi få kjøpt inn litt stæsj til det. Og så må vi jo ha skattejakt, da må jeg få fiksa skattekart og premie. Vent, passer sjørøverkostymet hans fortsatt? Det må jeg huske å få sjekka før bursdagen. Jeg har erfaring med begge- jeg synes det å bygge platting er easy kontra å arrangere barnebursdag! Anonymkode: cb793...12f 7
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #53 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg jobber som prosjektleder i bygg og anleggsbransjen. Kan love deg at prosjekt- bygge terrasse hjemme krever mye mindre enn prosjekt- arrangere barnebursdag 😂 Tror du virkelig en barnebursdag er bare å skrive i kalenderen, så er det fiksa? -Hvem skal vi invitere? Ola vil invitere hele kullet, men det blir vel for mange? Kan jo evt sjekke hva det koster å leie gymsalen. Eller så kan vi invitere bare guttene, men han leker jo mest med jentene. Kan vi invitere bare de nærmeste, eller er det dårlig mtp klassemiljøet? -Hvordan skal vi sende ut invitasjoner? Ola synes det er gøy med lapper, det må vi få skrevet ut. Men sikkert også lurt med melding til foreldrene, hadde vi ikke en liste med nummerer til alle i klassen? - Hva skal vi servere? Et av barna tåler ikke gluten, og et av barna spiser bare vegetar. Er det flere hensyn å ta jeg ikke vet om? Og det er jo så mye sukker hele tiden, kanskje vi skulle funnet på et litt sunnere alternativ? -Ola vil ha sjørøvertema. Gøy, da må vi få kjøpt inn litt stæsj til det. Og så må vi jo ha skattejakt, da må jeg få fiksa skattekart og premie. Vent, passer sjørøverkostymet hans fortsatt? Det må jeg huske å få sjekka før bursdagen. Jeg har erfaring med begge- jeg synes det å bygge platting er easy kontra å arrangere barnebursdag! Anonymkode: cb793...12f Og dette tror du er "arbeid"…? Det er nå søndag formiddag, og denne fjottete samtalen er bare pauser jeg tar i planlegging av profilering for en konferanse i november. Aldri prøv å starte din egen bedrift. For da havner du på sykehus. Anonymkode: 48d97...2b4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #54 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har googlet. Jeg har også spurt ChatGPT. Det hele tok meg et par minutter. Og det eneste jeg får opp om temaet er en haug med eufemismer og følelsesladet tøys. Derfor spør jeg: Er ESSENSEN i dette "tredje skiftet" deres at dere tror dere tenker mer enn menn, og derfor også tror at dere gjør mer? Jeg kan jo ikke tro at dette faktisk er sant, men jeg stiller jo i hvert fall bare et enkelt ja/nei-spørsmål… Anonymkode: 48d97...2b4 Jeg tror det de mener med å "tenke" er sånn ca det jeg gjorde i dag tidlig; Jeg hentet frem mac, kalender, ukesplaner, og en penn. - Jeg så over hva vi har i kjøkkenskap, og har en liste over hva vi har i fryser. satt opp en ukesplan for mat - frokost, lunsj og middag. Så raskt over tilbudsavvisene, lagde så en liste for ukeshandel. Gikk tilbake, så over kattemat, og førte det opp på lista. - Så over alles ukeskalender - skoletur, bursdager, treninger, overtid, arrangement.... Og skrev over i familiekalenderen. Noterte gaver som må kjøpes til bursdager på lista for ukeshandelen min. Sende noen mail og meldinger til andre foreldre for å koordinere ting der jeg ser vi har kollisjoner. Sjekket foreldregrupper for å sikre at jeg husket det vi tidligere har vært enige om. - Meldet med familie om en tur vi skal på neste helg. Ble enige om litt fordeling av ansvar, innkjøp og timing. - Det nærmer seg vinter og kuldegrader. Så jeg klikket hjem en del nye klær og sko til de som vokser - har et ark med størrelser. Tar en runde met chat GPT på hva vi kan forvente. La ut noe brukt på Finn.no. - Bestilte også en julekalender til familien, og booket en flytur. Reserverte et bord til meg og mannen på restaurant da vi har noe å markere. - Åpnet et anbud vi har fått på en jobb her hjemme, syntes det var litt dyrt, så la inn melding hos en annen handverker med forespørsel om det samme. - I kveld ser jeg over sekker, fjerner og legger til ting, legger klar gymbag. Lager klar lunsjbokser som står klar i kjøleskapet. - Skrev alt over i en stor kalender som henger på kjøkkenet. Senere i dag blir jeg og mannen enige om hvem som skal følge opp hva i praksis. (...gidder ikke ta hele lista) Og så må jeg igjen ta forbehold om; personlig liker jeg å ha dette som min oppgave. Og mannen kompenserer stort gjennom alt han gjør. For det ER en oppgave i en familie. Og om alt dette havner på den ene uten at det er avklart og en del av fordelingen som er det en stor belastning. Anonymkode: 077f9...f28 4 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #55 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og dette tror du er "arbeid"…? Det er nå søndag formiddag, og denne fjottete samtalen er bare pauser jeg tar i planlegging av profilering for en konferanse i november. Aldri prøv å starte din egen bedrift. For da havner du på sykehus. Anonymkode: 48d97...2b4 Jeg tror belastningen med å drive bedrift parallelt med å være aktiv på samlivsforumet ville vært mindre om du hadde en kone som kunne bidra hjemme Anonymkode: 077f9...f28
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #56 Skrevet 14 timer siden Det er ikke uten grunn at det kalles Familien AS. Å drifte en familie er ganske likt som å drifte en business. At du tar det opp som motsetninger sier ikke bare hvor lite du kan om å drifte en familie - men om hvor lite du kan om business. Anonymkode: bc662...617 5
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #57 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og dette tror du er "arbeid"…? Det er nå søndag formiddag, og denne fjottete samtalen er bare pauser jeg tar i planlegging av profilering for en konferanse i november. Aldri prøv å starte din egen bedrift. For da havner du på sykehus. Anonymkode: 48d97...2b4 Jobb er det første skiftet.... Husarbeid det andre. Og det tredje skiftet- ja det finner du ut hva er, om du gidder å gni misogynien ut av øyene i to sekunder og faktisk lese det du fikk opp på google og chatgpt. Det tredje skiftet har en enkel og grei ordboksdefinsjon, som selv min nevø på fem år hadde forstått. Det et et begrep som har en betydning, som pusekatt, julaften, demokrati og pyramider. Bare prøv og se på det som kun et ord du skal lære deg, så får du det kanskje til. Når du forstår hva som menes med de tredje skiftet, så kan man mer enn gjerne diskutere hvem som tar det. Men du må løse oppgave 1 først, å vite hva det tredje skiftet er. Hint: Det er ikke å tenke på jobben. Dette er som sagt det første skiftet. Jeg skrev det i starten av innlegget, men jeg bare gjentar det, for jeg skjønner det går litt sakte hos deg. Anonymkode: b1f37...25f 5
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #58 Skrevet 14 timer siden Og om flere føler det å drive bedrift er slitsomt så er et tips fra meg, som jeg bruker både som prosjektleder i Familien AS, og som leder innen finans; jobb konsentrert og samlet. Det å hoppe mellom jobb og KG er helt utenkelig - det vil jo bare ødelegge konsentrasjon og struktur. Derfor brukte jeg 2-3 timer i dag tidlig på å koordinere uka privat. Tilsvarende som jeg satt to timer sammenhengende med jobb i går. Skulle jeg hoppet frem og tilbake ville det vært veldig lite produktivt. Nå nyyter jeg det å bare sløve her litt, før resten av dagen begynner. Anonymkode: 077f9...f28
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #59 Skrevet 14 timer siden Trolltunge skrev (9 timer siden): Nei kvinner har ikke bedre evner til slikt, men i de tilfellene mannen bare soner ut og overlater det meste til kvinnen må jo kvinnen ta det nødvendige. Som jeg sier til både mann og barn, det dere ikke tar selv må jeg ta, og det er ikke riktig og rettferdig at jeg skal gå og rydde og fikse for dere. Med store barn er det ikke lenger mye mentalt å drible, angående å huske på avtaler/møter/tannlege/lege/aktiviteter, klær og utstyr, begivenheter fra fødselsdager til jul, dugnad og cuper, med mer, ordne, tilrettelegge for og så videre, men det er mye slikt når barna er små, og det er slitsomt å måtte ta ansvar for alt slikt ja. Spesielt mentalt slitsomt å måtte drible alt slikt samtidig som mann krever oppmerksomhet og innsats han også, mens han gjerne er sur fordi du "maser" i fortvilelse over å måtte brenne lyset i begge ender, mens han verken gir innsats, ser eller setter pris på innsatsen din, og heller klager på at du ikke lenger er en festlig partner for ham når du er dønn utslitt, og veldig skuffet over hvordan han ble. Men nei, jeg tror det som dreper flest forhold er at man slutter med å være grei mot hverandre i ord og handlinger. Forhold dør på å vise hverandre sitt verste dag etter dag, og å tro for mye på at kjærlighet tåler alt og utholdenhet alt. Innstillingen "Om du elsker meg tåler du at jeg ikke er på topp." dreper forhold, fordi det ikke blir snakk om en dårlig dag innimellom, men blir vane å ikke være hyggelig mot partner, og så surrer spiralen fort nedover. Selv sterkeste kjærlighet går ikke på drivstoffet dritt. Har du noen konkrete eksempler på din påstand om at menn overlater det meste til kvinner ? Mange yrker har synt seg vanskelig å kombinere med barn-og barneoppdragelse, og slik har det alltid vert. Barn og ungdom "må lære seg disiplin, og å stå opp om morgenen" og ta del idet daglige arbeide i hjemmet, og på fritida, Barna må lære seg selve å overholde avtaler til tannlege, lege, trening o.s.v. Tidliegere hadde barna potetferie (idag høstferie) og hele familien ble moblisert til potetåkeren,men idag er det sydenferier, og skjermbruk. Tidligere måtte barn, og ungdom sykle eller gå til skolen, trening, og barna måtte tidligere ta ansvar for innholdet i skolesekken selve. Når barn legger igjenn klær, sko etc på skolen, treningsenter er det eit foreldreansvar i det å lære barna å "ta vare på ting" Tar ein seg ein tur innom hittegodsavd. på Oslo lufthavn etc. vil ein oppdage at det står ikkje stort bedre til med mange av de voksne, det finnes noen forklaringer. Det er ingen tvil om at samlivsbrudd har sin kostnader både for den enkelte og storsamfunnet, og finnes nok ikkje noen oversikt over dei kostnadene. Kanskje har vi fått eit samfunn der ein premierer samlivsbrudd til fordel for dem som holder saman, og kjemper saman, og som "ikkje gir opp". Eithvert samliv har sin utfordringer, og dersom ein ikkje klarer å ta høyde for den utfordringen bør ein heller velge å leve alene. Idag handler det meste om økonomi, og mange hadde utvilsamt kunne fått det langt bedre om ein hadde senket noen krav til forventninger, og sitt eget forbruk. Vår politikere har i mange år vert mer opptatt av å fordele goder siste 30-40 årene en å prioritere. Når skoler må legges ned så handler det om økonomi, og nedgang i barnekullene. Når det blir mangel på ledige hender å utføre primeroppgaver i samfunnet må ein bli mer fleksibel. Anonymkode: a3a4f...7cf
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #60 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tror belastningen med å drive bedrift parallelt med å være aktiv på samlivsforumet ville vært mindre om du hadde en kone som kunne bidra hjemme Anonymkode: 077f9...f28 Jeg har en kone. Og barn. Og Jeg har av og til tatt meg i å tenke noe slikt som følgende: «Nå må du faen få fingeren ut, vi kan ikke sitte og kuke i en time med fargen på lysene på kaken eller hva det nå er du sitter og diller med. Jeg har 100 andre ting å gjøre, en av dem er å fordele og følge opp minst 90 av dem som jeg ikke kommer til å rekke over selv. Dette går rett og slett ikke, velg noe og bli ferdig!» Men det sier jeg ikke. Tvert imot. For jeg er jo glad i henne. Jeg vil ikke at alt dette stresset skal plage henne også. Jeg vil at hun skal ha det bra. Og hun ser ut til å kose seg med å lage flott barnebursdag, noe hun for øvrig er kjempeflink til også. Så jeg lar henne holde på med det. Men det du sier er at hun kanskje egentlig går og irriterer seg over en eller annen idiot-feministisk forestilling om at "det er hun som gjør alt arbeidet"…? Det tror jeg fortsatt ikke på. Du mener ikke alvor? Anonymkode: 48d97...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå