AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Nå har det skjedd igjen. Etter jeg fikk barn har PMS plagene blitt mye verre, men det varierer veldig fra syklus til syklus, så blir ofte like forvirret hver gang. Nå var det ett år siden sist. Symptomene er så kraftige med 2-3 nummer både større og ømme/vonde pupper. Kvalme. Forstoppelse. Halsbrann. Murringer som minner om ligamentsmerter. Jeg har en syklus som varierer mellom 30-34 dager og jeg er nå på dag 28. Derfor må jeg leve i uvisshet noen dager til for å ikke risikere falsk postitivt svar. Hører med til historien at det ikke er et planlagt svangerskap og at jeg bruker prevensjon, men surrer litt her. Så frem til spørsmålet mitt. Hvordan kjente du forskjell på kraftig PMS og tidlige svangerskapssymtomer? Hva var det avgjørende hos deg (utenom uteblitt mens og positiv test). Andre som har opplevd å bli kvalm og fått mer halsbrann, forstoppelse o.l rett før mens? Hvordan visste du at NÅ er jeg gravid, dette kan jeg ikke ta feil av? Eller tok dere feil likevel? Anonymkode: 87d2a...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå