Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 7 år begynte jeg å føle meg gammel og forberedte meg på døden. Bestillte plass på varehuset og valgte ut kiste lizzm... 

Ja,for det er typisk KG, så fort man er født er man gammel. 

Anonymkode: f3346...c25

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midten av 40-årene og lite rynker. Noen svake linjer i panna og under øynene som nok ha vært der 10 års tid uten å bli verre. Null rynker på brystet, der kvinner ofte «krakelerer» og man ser alderen godt. Hendene har smårynker hvis de er veldig tørre, men sånn var det igrunn når jeg var ung også.

Har myk hud og hører støtt jeg har hud som en ungjente. Vært lubben hele livet, kanskje litt underhudsfett hjelper på? Aldri drevet med hudpleie, smører meg når jeg husker med billige kremer. Sminken sitter støtt i over natta, glad i sol/solarium til jeg var borti 30 og ble klokere på hvor usunt det var. Så har overhodet ikke behandlet huden noe pent, noe urettferdig at jeg har mer ungdommelig hud enn de fleste venninner der flere har brukt titusener på kremer og hudpleie 🙈

Anonymkode: ca6be...b25

Skrevet

Aner ikke. Er 47 og vet ikke om jeg har rynker. Har andre ting å bekymre meg for her i livet.

Anonymkode: f69a9...7db

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Aner ikke. Er 47 og vet ikke om jeg har rynker. Har andre ting å bekymre meg for her i livet.

Anonymkode: f69a9...7db

Hvis du har andre ting å bekymre deg for her i livet, hvorfor svarer du på en tråd om rynker da? Det er så rart svar å komme med. 

Anonymkode: 6735b...753

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...