AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:26 #101 Skrevet søndag kl. 12:26 Eva-Lena skrev (2 timer siden): I mine øyne er bilen helt feilproposjonert, De fleste biler i dag er feilproporsjonerte og med trendy design foran funksjon. Problemet med Honqien er at det er en skrekkelig kopi av Rolls Royce Cullinan. Hadde ikke trodd at en bilprodusent kunne synke så dypt. Og iallfall ikke at noen ville tørre å vise seg i en slik bil. Anonymkode: 3d73d...3a4 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:57 #102 Skrevet søndag kl. 13:57 Tesla Modell X ser ut som et beltedyr, alternativt ei bikkje som sitter og driter Anonymkode: 9a59e...533
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #103 Skrevet 18 timer siden CrazyCatLady2500 skrev (På 9.10.2025 den 17.30): Aldri falt meg inn. Akkurat 🤣 Tenk at det faktisk lages en tråd som dette 😂 Anonymkode: bc87e...9ce
HMK Skrevet 18 timer siden #104 Skrevet 18 timer siden G-wagon. Du bare vet at det er influencergenerasjonen som er på tur med en bil de overhodet ikke har bruk for egenskapene til. 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #105 Skrevet 18 timer siden Sier BMW, for sist i går så jeg en BMW som ga bare en blink, og på feil tidspunkt i en rundkjørring 😅 Ser mange som ikke blinker eller blinker feil, men BMW og blinking er jo meme. kjører selv en hvit tesla så det så 😅 Anonymkode: b677f...ed2 1
K.B. Skrevet 17 timer siden #106 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 11.44): Personlige bilskilt😵💫 Det er bare så harry og latterlig😂😂 Anonymkode: 1acce...da3 Jeg minner meg selv hele tiden på at det Engelske navnet er "vanity plate" det er langt mer dekkende enn "personlig bilskilt"
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #107 Skrevet 10 timer siden Tesla Cyber Truck. Herre jesus. Den er verre enn kina-rollsen, som kommer på en god andreplass. Anonymkode: f2271...7c9
Al Bundy Skrevet 8 timer siden #108 Skrevet 8 timer siden Cyber container er utvilsomt det aller aller værste
Larissa 2 Skrevet 7 timer siden #109 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 10.43): Signerer. Særlig den fra Hongqi som ser ut som en bardehval med hjul og skilter. Klarer ikke skjønne at noen velger å kjøpe en slik bil. Anonymkode: 563d8...c2e 👍😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå