AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #61 Skrevet 15 timer siden Ikke mye fan av Tesla her, nei. Hver gang jeg ser en Tesla (uansett modell), så er det som å se en brutal, høyreradikal terrorist og fascist på fire hjul. Andre sjåfører som har vært rare er Hyundai og BMW. Hyundai fordi de ikke blinker når de svinger og tar plassen (fila). Mens irritasjon rundt BMW har ofte vært rask fart der man ikke skal kjøre så fort, høy musikk, og det samme som Hyundai, mangel på blinklys når de svinger. På motsatt skala, Toyota relaterte sjåfører har vært greie. Sjeldent jeg har irritert meg over de, selv om en del Toyota er SUV-biler de også, blant annet RAV4. Yaris er ganske snille, samme med VW Polo folk. Aldri merket at de laget problemer. Anonymkode: 57c87...031 1
bvp Skrevet 15 timer siden #62 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 10.22): Tesla er den mest vanlige bilen på veien. Det er bare statistisk fler av den. Tesla er en billigbil nå, en helt ordinær kjip familiebil. Det var annerledes for ti år siden. Nå er det bare en av mange… Anonymkode: 41159...c70 Enig! Tesla er egentlig det 21-århundres Toyota Corolla. 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #63 Skrevet 15 timer siden endo skrev (1 time siden): Alle biler som har en diger stripe i frontruta eller bakruta hvor det står skrevet med store bokstaver hvilket bilmerke det er. Altså om du ikke vet hva du kjører kan du se i vognkortet. (Må også inkludere alle de med Speedhunters klistremerke) Og alle biler som har Tommy&tigeren klistremerke hvor Tommy pisser på et bilmerke. Må da gå å være litt kreativ? Bor du i hellbilly, rednecks county? Anonymkode: 3ea13...b99 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #64 Skrevet 14 timer siden bvp skrev (36 minutter siden): Enig! Tesla er egentlig det 21-århundres Toyota Corolla. Det er å sette under trakasering av et bilmerke! Mest idiotiske jeg har lest. Anonymkode: 26373...cf4
bvp Skrevet 14 timer siden #65 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er å sette under trakasering av et bilmerke! Mest idiotiske jeg har lest. Anonymkode: 26373...cf4 Vel, det er kanskje litt stygt sagt ovenfor Toyota ja. 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #66 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 18.18): Særlig aerodynamisk kan det jo heller ikke være. Akkurat det er ikke Hongqi alene om. Til tross for at lav luftmotstand er viktigste egenskap når det gjelder å utnytte batteriene er trendy design viktigere. Og, utrolig nok, er det butt front "alle" skal ha. Tesla-kjøpere er et hederlig unntak. AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 11.05): Hatet for Hongqi her inne er fascinerende. Klart det er en spesiell bil, men tenk at vi får noe så unikt her i Norge. Det er jo et klenodium. Klenodium? Det må du forklare nærmere. Anonymkode: 3d73d...3a4
mommyaka Skrevet 13 timer siden #67 Skrevet 13 timer siden Tesla og bmw Har på følelsen at de som kjører bmw tror de automatisk er skikkelig kule og har verdens råeste bil Tesla da de ikke klarer p blinke, regler gjelder ikke de
Fant80 Skrevet 13 timer siden #68 Skrevet 13 timer siden Porsche og Jaguar. Dette pga eierene veldig ofte "tror" de er rike,og ønsker for alt i verden med å vise sin rikdom,mens de "bare" jobber i vanlige jobber som innen olja osv. Med MB G-klasse og Range Rover eiere kort etter,men det er ofte faktisk overklasse som har disse. Tesla eiere er gårsdagens mote. Det er jo også slik at veldig mange Tesla eiere er "ferdig" med Tesla nettopp pga dette. Veldig synlig. Det gir ingen status når "alle" har det. Dagens folkevogn.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #69 Skrevet 13 timer siden Fant80 skrev (1 minutt siden): Porsche og Jaguar. Dette pga eierene veldig ofte "tror" de er rike,og ønsker for alt i verden med å vise sin rikdom,mens de "bare" jobber i vanlige jobber som innen olja osv. Med MB G-klasse og Range Rover eiere kort etter,men det er ofte faktisk overklasse som har disse. Tesla eiere er gårsdagens mote. Det er jo også slik at veldig mange Tesla eiere er "ferdig" med Tesla nettopp pga dette. Veldig synlig. Det gir ingen status når "alle" har det. Dagens folkevogn. Tror ikke folk kjøper tesla fordi de tenker det er status, fordi det er en av elbilene med mest plass (f.eks. y). Anonymkode: 90875...78a 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #70 Skrevet 13 timer siden Tesla. Billig drittbil for folk som ikke har peiling på bil. Anonymkode: 2f5f3...80d
tdm900 Skrevet 13 timer siden #71 Skrevet 13 timer siden mommyaka skrev (11 minutter siden): Tesla og bmw Har på følelsen at de som kjører bmw tror de automatisk er skikkelig kule og har verdens råeste bil Tesla da de ikke klarer p blinke, regler gjelder ikke de Enig! Blir like overrasket hver gang jeg ser en tesla som bruker blinklys😄 1
mommyaka Skrevet 13 timer siden #72 Skrevet 13 timer siden tdm900 skrev (4 minutter siden): Enig! Blir like overrasket hver gang jeg ser en tesla som bruker blinklys😄 Men...lite forsvar til Tesla biler...de har det teiteste steder for å blinke.. nemlig på rattet. Vet mange som sier a dette blir tullete når de svinger og det skjønner jeg
senior Skrevet 13 timer siden #73 Skrevet 13 timer siden (endret) Kinesisk elbil som tror den er Rolls Royce. Hongqi E-HS9. Prangende og smakløs design . . . Endret 13 timer siden av senior 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #74 Skrevet 12 timer siden Fant80 skrev (27 minutter siden): Porsche og Jaguar. Dette pga eierene veldig ofte "tror" de er rike,og ønsker for alt i verden med å vise sin rikdom,mens de "bare" jobber i vanlige jobber som innen olja osv. Hadde noen kommet kjørende i en Bugatti derimot...😏 Anonymkode: 3ea13...b99
Molly70 Skrevet 12 timer siden #75 Skrevet 12 timer siden Kjører egentlig i det som passer meg og min lommebok, det gjør vel kanskje de fleste! Ingen fordommer, folk får kjøre det de vil. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #76 Skrevet 12 timer siden BMW, Audi, tesla, Porsche og lignende - de mangler blinklysolje alle som en 🙈 Og alle unge mennesker som ser ut som de ikke har kjørt bil siden de kjørte opp. De er til fare for seg selv og alle rundt. Anonymkode: 921e7...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #77 Skrevet 12 timer siden For meg er det mange. Ikke bilene, men sjåførene. Spesielt de som ligger 2 km over fartsgrensa i venstre fil på tofeltsvei. Blir like «imponert» hver gang jeg ser disse som ikke har vett til å legge seg inn i høyre fil. Ligger heller og skaper kø til stor irritasjon. Har selv kjørt bil i flere tiår og dette lærte vi på kjøreskolen …. Helt fascinert over dette 😂 Selv om man holder fartsgrensa skal man inn i høre fil slik at andre kan kjøre forbi i venstre!! Man skal absolutt ikke leke onkel politi og stagge trafikken. Det ender med at folk kjører forbi i høyre fil, selvsagt 😅 Anonymkode: 9f6dc...585 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #78 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 23.23): Audi, BMW, Porche og Tesla. Her jeg bor er det noe av de verste sjåførene. Eller kanskje de verste bilene. De manger iallefall blinklys. Drit i om folk står og venter på ei luke for å komme se ut på veien, de svinger av uten noe som helst indikasjon og der mistet man luken man trengte! Eller prøv å kjøre i venstre fil i rush....der kommer de opp bak deg, legger seg inntil som et klistremerke og flasher mes lysene..unna vei! Tuter gjerne også Spiller liten rolle om det ligger 100 biler foran, så de kommer ikke raskere frem uansett. Eller at de legger seg i venstre fil for å snike lenger frem i stilltående kø i høyrefila....så presser de seg inn lenger fremme..veldig klassisk. Og ja, en ting til...i påkjøringfelt på motorvei, hvor de fleste kjører til endes også fletter ved enden av påkjøringsfelt, der kommer disse bak og presser seg ut helt i starten av feltet,slik at de skaper uro i rekkene, istedenfor å følge flytene....det er me, myself & I som gjelder. Anonymkode: ced2b...a17 Hvorfor ligger du i venstre fil?? Anonymkode: 9f6dc...585 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #79 Skrevet 12 timer siden Tesla og Porsche Taycan. Det finnes jo fine folk som eier dem også altså, men jeg har litt sånn ticks i hodet som bare automatisk tenker for en basic bitch du er. Anonymkode: 42bc3...d63
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #80 Skrevet 12 timer siden Morsom tråd egentlig 😅 Kjenner flere som har kjørt Tesla siden den kom og er helt frelst og vil ikke kjøre annet. For meg er den alt for stor så helt uaktuelt sånn sett. Vil dessuten vente med elbil til man kan fylle el like lett som bensin 👍 Anonymkode: 9f6dc...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå