AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:44 #21 Skrevet søndag kl. 08:44 Tesla. «Mangler moralsk ryggrad», som en annen bruker over her nevnte, passer bra. I rushen pleier jeg å være grei og slippe folk inn fra sideveier. Kjører de Tesla kan de bare stå der og vente, for min del. Anonymkode: 2523c...af4 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:46 #22 Skrevet søndag kl. 08:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Signerer. Særlig den fra Hongqi som ser ut som en bardehval med hjul og skilter. Klarer ikke skjønne at noen velger å kjøpe en slik bil. Anonymkode: 563d8...c2e Ja gud den er så stygg den bilen der🥹 Anonymkode: 87dad...eb4 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:50 #23 Skrevet søndag kl. 08:50 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har auris er 55, skal love deg at jeg hverken snegler meg avgårde eller er vinglete. Valgte bil etter hva jeg trenger og lommeboka. Anonymkode: 7f429...865 Auris er veldig svakt motorisert, så snegling er nok uunngåelig. Anonymkode: e16e8...6d1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:05 #24 Skrevet søndag kl. 11:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tesla er den mest vanlige bilen på veien. Det er bare statistisk fler av den. Tesla er en billigbil nå, en helt ordinær kjip familiebil. Det var annerledes for ti år siden. Nå er det bare en av mange… Anonymkode: 41159...c70 Det er mildt sagt MYE Leaf og Golf der ute også, men jeg kan telle på maks et par fingre hvor mange nær-døden opplevelser jeg har hatt med noen av dem. Når noen hyler forbi meg mens jeg selv ligger rett over fartsgrensa er det ni av ti ganger en Tesla. Teslaførere burde vært forsket på, BMW og Audi kan ikke måle seg med dem lenger. Anonymkode: a7efb...53f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:30 #25 Skrevet søndag kl. 11:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 😳 jeg kjører en yaris men er bare 37år. Anonymkode: c290e...654 Dattera mi også hun er 19 Anonymkode: 34470...917 1
Mardina Skrevet søndag kl. 14:27 #26 Skrevet søndag kl. 14:27 Tesla ja.... Mange som kjører de bilene ser ut til å lage sine egne regler ute på veien. Mange er sløve på å bruke blinklys også 🙄 Som om det skulle være noe dyrt ekstrautstyr 😄 Hongqi: styggere bil skal man lete lenge etter 😄 De som kjøper disse bilene, må jo være fullstendig blind for alt som heter bil-design... 😄 Jeg hadde heller kjørt en Multipla any day over en Hongqi. Og det sier litt, for Multipla er ikke akkurat en vakker bil det heller 😄
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:27 #27 Skrevet søndag kl. 14:27 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Stygge elbiler som ser ut som de er tatt ut av en kasse duplo leker. Anonymkode: 49edd...ee6 Dette. Pluss Tesla og BMW. Anonymkode: e7ecc...155
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:33 #28 Skrevet mandag kl. 12:33 Mardina skrev (22 timer siden): Jeg hadde heller kjørt en Multipla any day over en Hongqi. Hvordan tør noen å vise deg i den bilen?? Blir flau bare av å se den. Anonymkode: 3d73d...3a4 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:02 #29 Skrevet mandag kl. 13:02 Janteloven er sterkest inne på Kvinneguiden. Anonymkode: 34c39...202 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:06 #30 Skrevet mandag kl. 13:06 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Janteloven er sterkest inne på Kvinneguiden. Anonymkode: 34c39...202 Dakar, liker vi ikke Teslaen din? 😅 Anonymkode: e7ecc...155
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:15 #31 Skrevet mandag kl. 13:15 Volvo 740. Harry skitne folk som vasker seg i rumpa en gang i mnd. Haiket med en engang. Han la snusposene med den største selvfølgelighet i midtkonsollen. Busene tørket han bort på innsiden av døren. Anonymkode: 29aa1...853
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:38 #32 Skrevet mandag kl. 15:38 AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 9.11): 😳 jeg kjører en yaris men er bare 37år. Anonymkode: c290e...654 Jeg kjører Yaris og er 34. Elsker bilen min Kjører og parkerer mye i trangt bymiljø og elsker at bilen tar lite plass, men fortsatt kan brukes på langtur. Bruker også sååå lite bensin og er billig i drift. Anonymkode: c9c8e...061 1
Mardina Skrevet mandag kl. 16:08 #33 Skrevet mandag kl. 16:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan tør noen å vise deg i den bilen?? Blir flau bare av å se den. Anonymkode: 3d73d...3a4 Jeg også 😬
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:37 #34 Skrevet mandag kl. 19:37 Mardina skrev (På 5.10.2025 den 16.27): Tesla ja.... Mange som kjører de bilene ser ut til å lage sine egne regler ute på veien. Mange er sløve på å bruke blinklys også 🙄 Som om det skulle være noe dyrt ekstrautstyr 😄 Hongqi: styggere bil skal man lete lenge etter 😄 De som kjøper disse bilene, må jo være fullstendig blind for alt som heter bil-design... 😄 Jeg hadde heller kjørt en Multipla any day over en Hongqi. Og det sier litt, for Multipla er ikke akkurat en vakker bil det heller 😄 Må nesten signere denne. Og hongqi den gir jo lyd på overvekt ved 3 voksene i bildn🙈 sønnen her kjørte sjefen sin bil og 2 voksene i baksetet og da peip og lysten det overvekt. Sjefen sa til sønnen at de ikke kunne bruke bilen på ferie med 2 voksene og 3 barn for det var da overvekt hvis de hadde med bagasje Anonymkode: 93950...607 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:11 #35 Skrevet i går, 16:11 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 17.38): Jeg kjører Yaris og er 34. Elsker bilen min Kjører og parkerer mye i trangt bymiljø og elsker at bilen tar lite plass, men fortsatt kan brukes på langtur. Bruker også sååå lite bensin og er billig i drift. Anonymkode: c9c8e...061 Jrg og elsker min bil! Beste bilen som finnes🙊 Anonymkode: c290e...654
AnonymBruker Skrevet i går, 16:18 #36 Skrevet i går, 16:18 Har jo lurt på hvorfor noen kjøper noe med dette trynet: Særlig aerodynamisk kan det jo heller ikke være. Anonymkode: 3d72c...3fe
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #37 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har jo lurt på hvorfor noen kjøper noe med dette trynet: Særlig aerodynamisk kan det jo heller ikke være. Anonymkode: 3d72c...3fe Det er folk med mindreverdighetskompleks som ikke har råd til Rolls-Royce, men må nøye seg med noe som ligner… Anonymkode: 29aa1...853
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #38 Skrevet 8 timer siden Gamle biler som mangler lys og generelt ser helt forferdelig ut. Biler med mange klistrelapper og harry ting som henger inni bilen og lyslenker osv. Anonymkode: ac713...143 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #39 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 14.33): Hvordan tør noen å vise deg i den bilen?? Blir flau bare av å se den. Anonymkode: 3d73d...3a4 Disse bilene ser bare rare ut. De er høye foran, og går ned bak, og ser ut som de er fullstendig overlastet... Anonymkode: ac713...143
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #40 Skrevet 8 timer siden Hatet for Hongqi her inne er fascinerende. Klart det er en spesiell bil, men tenk at vi får noe så unikt her i Norge. Det er jo et klenodium. Og så var spørsmålet mer hvilke biler gir deg en forventning om dårlig trafikkatferd, ikke hvilke biler synes du er stygg. Blir liksom to forskjellige tema, dette. Anonymkode: 34c39...202 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå