AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:58 #1 Skrevet lørdag kl. 20:58 Det slo meg i dag at det fins visse biltyper som jeg vet blir krøll. Suzuki Across, for eksempel. Ingen normale mennesker kjøper denne, det er 100% leiebiler og stort sett er det kinesere bak rattet. Og de kan ikke kjøre. Går like sent og vinglete som en bobil. Eller nyere forbrennings-BMW. Da vet du noen har lagt igjen et syvsiffret beløp for å høre maskinen brumme - og brumme skal den. Uvettig kjøring på 1...2...3. Hva er dine varsellamper knyttet til andre biler? Anonymkode: 34c39...202 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:03 #2 Skrevet lørdag kl. 21:03 Toyota yaris/auris. Eldre dame/mann som snegler seg avgårde. Gjerne vinglete. Dame 55+ i en stor suv. Mannens penisforlenger som dama egentlig ikke vil ha, og kan heller ikke kjøre den, eller parkere dette monsteret. Anonymkode: def53...610 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:06 #3 Skrevet lørdag kl. 21:06 Stygge elbiler som ser ut som de er tatt ut av en kasse duplo leker. Anonymkode: 49edd...ee6 5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:07 #4 Skrevet lørdag kl. 21:07 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det slo meg i dag at det fins visse biltyper som jeg vet blir krøll. Suzuki Across, for eksempel. Ingen normale mennesker kjøper denne, det er 100% leiebiler og stort sett er det kinesere bak rattet. Og de kan ikke kjøre. Går like sent og vinglete som en bobil. Eller nyere forbrennings-BMW. Da vet du noen har lagt igjen et syvsiffret beløp for å høre maskinen brumme - og brumme skal den. Uvettig kjøring på 1...2...3. Hva er dine varsellamper knyttet til andre biler? Anonymkode: 34c39...202 Helt enig i BMW. Fullstendig kokkelimonkekjøring på disse sjåførene. Jeg ville vært dritflau av å bli sett i en BMW. Anonymkode: 6c9d8...804 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:23 #5 Skrevet lørdag kl. 21:23 Audi, BMW, Porche og Tesla. Her jeg bor er det noe av de verste sjåførene. Eller kanskje de verste bilene. De manger iallefall blinklys. Drit i om folk står og venter på ei luke for å komme se ut på veien, de svinger av uten noe som helst indikasjon og der mistet man luken man trengte! Eller prøv å kjøre i venstre fil i rush....der kommer de opp bak deg, legger seg inntil som et klistremerke og flasher mes lysene..unna vei! Tuter gjerne også Spiller liten rolle om det ligger 100 biler foran, så de kommer ikke raskere frem uansett. Eller at de legger seg i venstre fil for å snike lenger frem i stilltående kø i høyrefila....så presser de seg inn lenger fremme..veldig klassisk. Og ja, en ting til...i påkjøringfelt på motorvei, hvor de fleste kjører til endes også fletter ved enden av påkjøringsfelt, der kommer disse bak og presser seg ut helt i starten av feltet,slik at de skaper uro i rekkene, istedenfor å følge flytene....det er me, myself & I som gjelder. Anonymkode: ced2b...a17 5 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:28 #6 Skrevet lørdag kl. 21:28 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Audi, BMW, Porche og Tesla. Her jeg bor er det noe av de verste sjåførene. Eller kanskje de verste bilene. De manger iallefall blinklys. Drit i om folk står og venter på ei luke for å komme se ut på veien, de svinger av uten noe som helst indikasjon og der mistet man luken man trengte! Eller prøv å kjøre i venstre fil i rush....der kommer de opp bak deg, legger seg inntil som et klistremerke og flasher mes lysene..unna vei! Tuter gjerne også Spiller liten rolle om det ligger 100 biler foran, så de kommer ikke raskere frem uansett. Eller at de legger seg i venstre fil for å snike lenger frem i stilltående kø i høyrefila....så presser de seg inn lenger fremme..veldig klassisk. Og ja, en ting til...i påkjøringfelt på motorvei, hvor de fleste kjører til endes også fletter ved enden av påkjøringsfelt, der kommer disse bak og presser seg ut helt i starten av feltet,slik at de skaper uro i rekkene, istedenfor å følge flytene....det er me, myself & I som gjelder. Anonymkode: ced2b...a17 har sett denne stilen fra eldre Mercedeser spesielt, såkalte kebabtraller, de gjør det samme, men de gir det lille ekstra giret som topper dem du skisserer... de konkurrerer på et sykt smålig nivå. lol. Anonymkode: 0e917...4cf
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:34 #7 Skrevet lørdag kl. 21:34 Tesla.. Toyota Yaris.. Den stygge elbilen til Honda... Anonymkode: 71721...29f
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Toyota yaris/auris. Eldre dame/mann som snegler seg avgårde. Gjerne vinglete. Dame 55+ i en stor suv. Mannens penisforlenger som dama egentlig ikke vil ha, og kan heller ikke kjøre den, eller parkere dette monsteret. Anonymkode: def53...610 😳 jeg kjører en yaris men er bare 37år. Anonymkode: c290e...654
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det slo meg i dag at det fins visse biltyper som jeg vet blir krøll. Suzuki Across, for eksempel. Ingen normale mennesker kjøper denne, det er 100% leiebiler og stort sett er det kinesere bak rattet. Og de kan ikke kjøre. Går like sent og vinglete som en bobil. Eller nyere forbrennings-BMW. Da vet du noen har lagt igjen et syvsiffret beløp for å høre maskinen brumme - og brumme skal den. Uvettig kjøring på 1...2...3. Hva er dine varsellamper knyttet til andre biler? Anonymkode: 34c39...202 Tesla. Dårlige kjøreferdigheter kombinert med nazi-bil. 🙄 Viser at du er både inkompetent OG mangler moralsk ryggrad. Og overraskende ofte kommer mennesker ut v sine Teslaer som om de har noe slags verdighet i behold. Rent absurd. Anonymkode: 1ea63...44e 3 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Skrevet 23 timer siden Tesla. Hvis noen parkerer over 2 plasser, kjører i 50 over fotgjengerfeltet mens du står der og venter eller bare rett og slett kjører på rødt og driter i alle regler så kan du banne på at det er en viktigper i en tesla. Anonymkode: 9c660...bc2 1 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Skrevet 23 timer siden For syv år siden skulle jeg kjøpe min første bil og brukte tid på å finne hva slags type som kunne passe mitt valg. Jeg endte opp med en Volkswagen Touran, hadde aldri hørt om eller sett før. … etter jeg kjøpte den så jeg Touraner overalt! 😂 Etter vi kjøpte Mustang ser jeg den også overalt, hadde ikke sett den så mye før. Men den er vel mer populær nå også, enn da vi kjøpte den. Er sikkert fler på veiene nå enn da. Anonymkode: 41159...c70
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tesla. Hvis noen parkerer over 2 plasser, kjører i 50 over fotgjengerfeltet mens du står der og venter eller bare rett og slett kjører på rødt og driter i alle regler så kan du banne på at det er en viktigper i en tesla. Anonymkode: 9c660...bc2 Tesla er den mest vanlige bilen på veien. Det er bare statistisk fler av den. Tesla er en billigbil nå, en helt ordinær kjip familiebil. Det var annerledes for ti år siden. Nå er det bare en av mange… Anonymkode: 41159...c70 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Toyota yaris/auris. Eldre dame/mann som snegler seg avgårde. Gjerne vinglete. Dame 55+ i en stor suv. Mannens penisforlenger som dama egentlig ikke vil ha, og kan heller ikke kjøre den, eller parkere dette monsteret. Anonymkode: def53...610 Jeg kjører SUV selv. IX Men ønsket det - etter å ha sett en mindre EL-bil bli splittet i to i 70 km/t i tunnel. Parkere klarer den selv. Anonymkode: 39770...f9d
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tesla er den mest vanlige bilen på veien. Det er bare statistisk fler av den. Tesla er en billigbil nå, en helt ordinær kjip familiebil. Det var annerledes for ti år siden. Nå er det bare en av mange… Anonymkode: 41159...c70 Ja, og den tiltrekker seg en helt spesielt type idiot virker det som. Det er mange av dem. Bare se hvor mange som stemte FrP. Anonymkode: 9c660...bc2 2 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Toyota yaris/auris. Eldre dame/mann som snegler seg avgårde. Gjerne vinglete. Dame 55+ i en stor suv. Mannens penisforlenger som dama egentlig ikke vil ha, og kan heller ikke kjøre den, eller parkere dette monsteret. Anonymkode: def53...610 Har auris er 55, skal love deg at jeg hverken snegler meg avgårde eller er vinglete. Valgte bil etter hva jeg trenger og lommeboka. Anonymkode: 7f429...865
Laraa Skrevet 22 timer siden #16 Skrevet 22 timer siden Toyota yaris. Hvis hissige Hans på 50 kjører Tesla, kjører Karen på 60 Toyota yaris og tror hun eier veien og sperrer deg med bilen sin hvis hun føler seg krenka
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Toyota yaris/auris. Eldre dame/mann som snegler seg avgårde. Gjerne vinglete. Dame 55+ i en stor suv. Mannens penisforlenger som dama egentlig ikke vil ha, og kan heller ikke kjøre den, eller parkere dette monsteret. Anonymkode: def53...610 Jeg kjører Auris og er 35 år 😂 Ikke mye sneglefart her. Anonymkode: 861ec...8c2
Gentleman59 Skrevet 22 timer siden #19 Skrevet 22 timer siden M66: Tesla og alle kinesiske biler, alle biler der fører holder mobilen i hånden undr kjøring, uansett merke og alle som ikke parkerer med fronten ut.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #20 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Stygge elbiler som ser ut som de er tatt ut av en kasse duplo leker. Anonymkode: 49edd...ee6 Signerer. Særlig den fra Hongqi som ser ut som en bardehval med hjul og skilter. Klarer ikke skjønne at noen velger å kjøpe en slik bil. Anonymkode: 563d8...c2e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå