Molly70 Skrevet i går, 19:44 #1 Skrevet i går, 19:44 Pris er urellevant men stedet må ha grei lokasjon uten særlige avstander til spisesteder. Orker ikke noe særs shopping, må bare bort 1 uke mens jeg overlater boligen til håntverkere, i håp om at mye kan bli gjort på 1 uke. Har 5 stk håndtverkere som står klar til å sette i gang når som helst. Noen som har tips om noe bra sted i Gdansk? Gjerne leilighet eventuelt.
AnonymBruker Skrevet i går, 19:52 #2 Skrevet i går, 19:52 https://purohotel.pl/en/gdansk/ Veldig flott hotell, med super beliggenhet. Anonymkode: d7277...4bf 1 1
Molly70 Skrevet i går, 20:13 Forfatter #3 Skrevet i går, 20:13 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): https://purohotel.pl/en/gdansk/ Veldig flott hotell, med super beliggenhet. Anonymkode: d7277...4bf Skal sjekke det ut, er det veldig langt fra flyplassen? Bare sånn at jeg vet sånn ca hvor lang tid man beregner på taxituren 😅
Gaia Skrevet i går, 20:37 #4 Skrevet i går, 20:37 Dette er en av mine favoritter. Det er et boutique-hotell. Ikke av de dyreste. 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden I Gdansk er det veldig mange, sentrale og fine AirBnB til en grei pris. Så jeg foretrekker det. Da får man jo også stue, kjøkkenkrok og en balkong. Anonymkode: 365b3...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Har bodd på Radisson. Veldig greit, nærme alt. Anonymkode: bf7f0...aca 1
Molly70 Skrevet 8 timer siden Forfatter #7 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): https://purohotel.pl/en/gdansk/ Veldig flott hotell, med super beliggenhet. Anonymkode: d7277...4bf Har nå booket på puro hotell, det blir nok bra uansett. Må stresse ned 1 uke uansett, har gått på akkord med meg selv altfor lenge. Burde egentlig tatt 2 uker........minst!
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Molly70 skrev (5 minutter siden): Har nå booket på puro hotell, det blir nok bra uansett. Må stresse ned 1 uke uansett, har gått på akkord med meg selv altfor lenge. Burde egentlig tatt 2 uker........minst! Det blir kjempebra! Sorry, fikk ikke med meg at du spurte om avstand til flyplassen. Husker ikke helt, men tror ikke det var snakk om mer enn en halvtime. Men det har du sikkert funnet ut av siden du har bestilt😅 Anonymkode: d7277...4bf
Molly70 Skrevet 8 timer siden Forfatter #9 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det blir kjempebra! Sorry, fikk ikke med meg at du spurte om avstand til flyplassen. Husker ikke helt, men tror ikke det var snakk om mer enn en halvtime. Men det har du sikkert funnet ut av siden du har bestilt😅 Anonymkode: d7277...4bf He he he jepp, fant det ut. Flere kjente som også anbefalte puro, så da endte jeg opp med det ☺️ Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå