Gå til innhold

Sår nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg begynte å få dette for kanskje ca en uke siden. Følte at klitoris var sår men kunne ikke se noe sår. Og utflod endret seg så tenkte det var sopp. Smørte med canesten men ble bare verre og verre. Jeg har herpes nedentil men dette så ikke ut som ett utbrudd. Har to sår på klitoris som er veldig vonde når de kommer borti f.eks. trusa når jeg går. Og over klitoris har jeg ett stort sår som bare har blitt verre. Er også veldig rød nedentil.

Var hos legen i går å hun sa også at det ikke så ut som herpes utbrudd. Fikk fluconazol engangs dose som jeg tok i går og bedøvelses krem som jeg kunne smøre på med smerter. Men føler det bare blir verre for hver dag. Er helt forferdelig ubehagelig.

Sliter også mye med uvi om det har noe med det å gjøre men aldri fått sånn her sår.

Noen som vet hva det kan være eller har opplevd det samme? 

Anonymkode: 7951c...859

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei!

Jeg begynte å få dette for kanskje ca en uke siden. Følte at klitoris var sår men kunne ikke se noe sår. Og utflod endret seg så tenkte det var sopp. Smørte med canesten men ble bare verre og verre. Jeg har herpes nedentil men dette så ikke ut som ett utbrudd. Har to sår på klitoris som er veldig vonde når de kommer borti f.eks. trusa når jeg går. Og over klitoris har jeg ett stort sår som bare har blitt verre. Er også veldig rød nedentil.

Var hos legen i går å hun sa også at det ikke så ut som herpes utbrudd. Fikk fluconazol engangs dose som jeg tok i går og bedøvelses krem som jeg kunne smøre på med smerter. Men føler det bare blir verre for hver dag. Er helt forferdelig ubehagelig.

Sliter også mye med uvi om det har noe med det å gjøre men aldri fått sånn her sår.

Noen som vet hva det kan være eller har opplevd det samme? 

Anonymkode: 7951c...859

Kanskje du skal heller ta deg en tur til gynekolog. Er mannskor sikker bare ved å se på det så må det vel gå an å få tatt en vevsprøve eller på annen måte finne ut av det. Jeg har hatt mye kløe og sårhet (bitte små rifter) det viste seg å være Lichen Sclerosus, men måtte påvises ved vevsprøve og jeg var da hos gynekolog. Ikke sikkert du har akkurat det da, men tror gyn kanskje har mer kunnskap om hva som rører seg i underlivet. 

Anonymkode: 68d28...531

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...