AnonymBruker Skrevet i går, 18:11 #1 Skrevet i går, 18:11 Hvilke sikkerhetsspørsmål fikk du på oppkjøring? Anonymkode: 36536...85c
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Skulle fylle på spyleveske og så spurte han hvordan jeg ville gjøre det om det ble dugg på vindu og hvorfor/hvor det ville skje. Anonymkode: bf777...109
Påkrevd Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Det begynner å bli lenge siden, men mener å huske at det var å sjekke at frontlyktene var justert i riktig høyde.
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Husker ikke. Svarte feil og strøk. Anonymkode: c0c75...85b
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Husker ikke. Svarte feil og strøk. Anonymkode: c0c75...85b Så relevant at du svarer i denne tråden da. Jeg måtte vise hvor man fyller på spylevæske og spyle vinduene. Anonymkode: f2e14...054
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Jeg måtte vise hvordan slå på parklys. Anonymkode: 1c36a...3dc
endo Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Alle mulige spørsmål sensor klarte finne på om bildekk(mønster dybde, hva tallene betyr, hva bokstavene betyr, hva slags dekk man kan kjøre med på gitte tidspunkter, lufttrykk og mer)
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden Fikk beskjed å vise hvor en peilet olje og etterfylle, sjekk av bremsevæske. Sønnen fikk sjekk dekk og spylervæske Datteren fikk sjekke nivå kjølevæske og hvor en etterfylle olje og dekk Anonymkode: c638e...f8e
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden endo skrev (5 minutter siden): Alle mulige spørsmål sensor klarte finne på om bildekk(mønster dybde, hva tallene betyr, hva bokstavene betyr, hva slags dekk man kan kjøre med på gitte tidspunkter, lufttrykk og mer) Er det veldig lenge siden? Dette hadde vi ikke på pensum engang da jeg kjørte opp. Anonymkode: f2e14...054
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Husker ikke. Kunne ikke svare, men bestod oppkjøring allikevel. Anonymkode: a29d4...02a
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Jeg fikk spørsmål om hvor jeg kunne finne varselstrekanten og refleks. Anonymkode: 8a84b...33d
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden Skulle vise hvordan en kan sjekke om det er lys på bilen eller om frontlysene fungerte. Husker jeg synes det var litt rart, men i mitt hode er jo det å gå ut av bilen å sjekke. Fikk beskjed om at den korrekte metoden var å kjøre opp mot et vindu/veg og se om lysene treffer. Men dette var i 2010. Anonymkode: b30d4...192
Anciol Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Måtte vise hvordan man brukte sele, og hvordan sjekke om selen virket, så jeg tok det kosedyret jeg hadde kjøpt til niesen min den dagen og satte den i selen for å vise hvordan selen fungerte! Dette er mange år siden!
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Måtte vise hvordan man aktiverte nødblink, og fortelle korrekt mønsterdybde på vinter- og sommerdekk. Anonymkode: f6d80...672
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden Måtte under panseret og gi en forklaring på hvordan sjekke olje og spylevæske. Gav kort forklaring om mønsterdybde på dekkene. Og et spørsmål et stykke ut i oppkjøringen om alle lys virket som de skulle. Ante ikke svaret på den. Anonymkode: 28ff6...5a0
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvilke sikkerhetsspørsmål fikk du på oppkjøring? Anonymkode: 36536...85c Jeg fikk spørsmål om hvordan jeg kunne finne ut om baklysene fungerte, og bremselysene bak på bilen. Det kunne jo man ikke se når man selv skal sitte inne i bilen, og trykke på bremsene. Så jeg måtte rygge opp til bygningene til Statens Vegvesen, og sjekke om det var mulig å se noen refleksjoner eller noe på veggen ( vinduet der når man trykker på bremsene. Anonymkode: 1e50a...8f7
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden Jeg ble spurt om hvor varseltrekanten lå i bilen hvor den skulle settes opp ved en ulykke som var på et sted som så sånn og sånn ut. Anonymkode: 94041...3e7
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden Klasse B fikk jeg lys-sjekk. (se at alle lys virker og hva dem forskjellige lysa var) Klasse C Lastsikring, forklare hvordan og hvorfor lasta var sikret slik det var sikret. Klasse D Kjetting på styrende aksling. (med forklaring) Klasse CE Kjetting på drivaksjel. (med forklaring) Anonymkode: 05af3...5a8
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Skrevet 14 timer siden Noe om mønsterdybden på dekk, svarte ikke/klarte ikke finne det, men sto likevel. Anonymkode: cfa49...d26
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det veldig lenge siden? Dette hadde vi ikke på pensum engang da jeg kjørte opp. Anonymkode: f2e14...054 ? Jeg tok teoriprøven for 2 mnd siden og dette var ett av spørsmålene...er helt vanlig. Anonymkode: 55a42...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå