Gå til innhold

Noen som går på Mounjaro her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp startet opp på Mounjaro (fire dager siden) og er veldig spent. Merker foreløpig ingen bivirkninger, og lett redusert appetitt. Mindre søtsug. Skal ned ca. 15 kg forhåpentligvis. 
Må si det er litt skummelt også, redd for alvorlige bivirkninger på kort eller lang sikt 🙈

Noen andre her med erfaringer? 

Ts 

Anonymkode: 0b37f...8a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare gleder meg til jeg slutter å amme, for da kommer jeg til å be om resept. 30 år med slanking har vist meg at jeg ikke får det til på egen hånd. Hadde jeg ikke blitt gravid i fjor, hadde jeg definitivt vært i gang allerede. 

Anonymkode: 0fddb...deb

Skrevet

Ingen egen erfaring, men du burde sjekke ut podcasten "Not Fanny anymore". Hvis du høre fra starten, får du hele reisen hennes, og mange fine refleksjoner på veien. Hun har også besøk av mange spennende gjester. 

Skrevet

Jeg går på mounjaro, har holdt på siden begynnelsen av juli. Beste jeg har gjort noen sinne. Jeg kan leve et liv som ikke handler om at hjernen min brøler at jeg må spise noe 24/7. Og jeg går faktisk ned i vekt! Jeg gjør akkurat det samme som alle de andre gangene jeg har prøvd å gå ned i vekt, men nå skjer det faktisk noe! 

Kroppen min fungerer ikke som den skal. Det fins nå en medisin som gjør at den funker. Det er mounjaro. Hurra!

Anonymkode: f57a0...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...