anonym55667788 Skrevet lørdag kl. 17:27 #1 Skrevet lørdag kl. 17:27 (endret) . Endret lørdag kl. 18:34 av anonym55667788
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:41 #2 Skrevet lørdag kl. 17:41 Jeg kjenner meg igjen, og i voksen alder har jeg opplevd at det har blitt snakket om akkurat dette i noen ulike sammenhenger. Det har vist seg at omtrent alle har kjent på disse følelsene i en eller annen sammenheng. Selv de som var blant de mest populære, og som var i "ledersjiktet" hadde liknende opplevelser. Alle kan føle seg utenfor og usikker, selv om det ikke ser ut som at de gjør det. Anonymkode: ecb59...25e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:42 #3 Skrevet lørdag kl. 17:42 Vet du, du prøver litt for hardt. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men dette er sånn vi holdt på på ungdomskolen. Vær grei, real og interessert i andre og drit i om de velger noen andre som venn nummer en. Fokuser på hvem du liker og hvem du selv velger å være med. Når det gjelder sosialt hierarki så er det sånn i alle slags sammenhenger. Det er bestandig noen som er toneangivende og noen som ikke setter like mye dagsorden. Anonymkode: d93d5...28e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:42 #4 Skrevet lørdag kl. 17:42 Skjønner hvordan du har det, er litt i liknende situasjon. Ikke noe å gjøre med dessverre for dette tar jeg ikke opp. Anonymkode: 69823...9b9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:16 #5 Skrevet lørdag kl. 19:16 Punktum til deg også? Anonymkode: 46905...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå