Katten.2.0 Skrevet søndag kl. 23:56 #21 Skrevet søndag kl. 23:56 De vellykkede trekantene med to kvinner jeg har hatt, kom av at jeg hadde bifile FFer. Gjennom å prate grundig med dem om en slik setting er noe de kunne tent på, og hvorvidt de kom til å gå godt overens, så ble vi enig om å gjennomføre det. Det at alle tenner på hverandre og liker samme type sex er utrolig viktig. Det skal jo gi kvinnene noe òg, de er ikke statister i din fantasi. 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:43 #22 Skrevet mandag kl. 20:43 AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 19.48): Blir ikke primærpartneren sjalu eller er hun bifil? Ikke at det ene trenger utelukke det andre da… Som jeg sier, så må primærpartneren kunne tenke seg å være med damer, ja. I hvert fall ikke ha aversjoner mot det. Sjalu kan hun bli, det har jeg opplevd - men det kommer an på om du klarer å gi begge oppmerksomhet. Hvis du ignorerer den ene til fordel for den andre, så kan det bli dårlig stemning. Det er en fin balansegang... Men hvis alle er rause, kåte og klare for å oppleve noe nytt - så er det en helt fantastisk opplevelse! Terningkast 8 herfra. Anonymkode: 41fba...08b
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #23 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 19.09): Jeg har prøvd litt forskjellig, men kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å få to damer med på dette. Jeg er ikke kresen så det er ikke årsaken. Hvordan klarer dere andre menn å få til en slik ordning, det virker som mange har fått det til? Anonymkode: a3d60...6b6 Jo, det er nettopp det som er problemet ditt, du lyder av å ikke være kresen, hvilke damer synes det er attraktivt? Anonymkode: 20ae4...8f0
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jo, det er nettopp det som er problemet ditt, du lyder av å ikke være kresen, hvilke damer synes det er attraktivt? Anonymkode: 20ae4...8f0 Skulle gjerne hatt med to sexy damer mellom tjue og tretti, men er såpass realist at damene er nok rundt femti om jeg skal klare å få med to… ts Anonymkode: a3d60...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå