AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:09 #1 Skrevet lørdag kl. 17:09 Jeg har prøvd litt forskjellig, men kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å få to damer med på dette. Jeg er ikke kresen så det er ikke årsaken. Hvordan klarer dere andre menn å få til en slik ordning, det virker som mange har fått det til? Anonymkode: a3d60...6b6 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:55 #2 Skrevet lørdag kl. 17:55 Dra til Thailand. Men skriv testament først. Evt ha MMF trekant i stedet. MFF forutsetter at damene også liker hverandre. Anonymkode: f6ce1...d0b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:56 #3 Skrevet lørdag kl. 17:56 MMF er interessant. MFF er totalt uinteressant. Anonymkode: 1d445...d42
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:00 #4 Skrevet lørdag kl. 18:00 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har prøvd litt forskjellig, men kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å få to damer med på dette. Jeg er ikke kresen så det er ikke årsaken. Hvordan klarer dere andre menn å få til en slik ordning, det virker som mange har fått det til? Anonymkode: a3d60...6b6 Er folk som har dette som fetish, prøv på fetlife. Bonus om du liker litt lakk, lær, osv også. Anonymkode: d91ee...4e5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Hvor gammel er du ts? Og har du generelt draget på damer? Anonymkode: 24050...65c
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Jeg har også hatt dette som drøm hele livet, og i år har det plutselig løsnet med fire trekanter. Med min primærpartner, og fire ulike kvinner. Kjernen i dette er at du først må ha en hovedpartner som også kan like å være med kvinner. Da er det mye lettere å finne den tredje. Når det blir et felles prosjekt for dere begge, kan dama hjelpe deg å forføre den andre kvinnen. Å gå ut og lete samtidig etter to kvinner til en trekant er håpløst. Anonymkode: 41fba...08b 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvor gammel er du ts? Og har du generelt draget på damer? Anonymkode: 24050...65c Han skriver han er trent og kjekk… Anonymkode: c5527...3e2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han skriver han er trent og kjekk… Anonymkode: c5527...3e2 Ja, hva i all verden er det som kan mangle da? Personlighet, liksom? Hah. Anonymkode: f3c9a...f8d 2 5
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, hva i all verden er det som kan mangle da? Personlighet, liksom? Hah. Anonymkode: f3c9a...f8d Trenger ikke ha personlighet for å få pult.. Anonymkode: 1d445...d42
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden Kan trøste deg med at det er ekstremt oppskrytt. Sjansen for at det ikke blir så bra som du tror er tilnærmet garantert Anonymkode: 9821e...901
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan trøste deg med at det er ekstremt oppskrytt. Sjansen for at det ikke blir så bra som du tror er tilnærmet garantert Anonymkode: 9821e...901 Hvorfor? Anonymkode: a3d60...6b6
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har også hatt dette som drøm hele livet, og i år har det plutselig løsnet med fire trekanter. Med min primærpartner, og fire ulike kvinner. Kjernen i dette er at du først må ha en hovedpartner som også kan like å være med kvinner. Da er det mye lettere å finne den tredje. Når det blir et felles prosjekt for dere begge, kan dama hjelpe deg å forføre den andre kvinnen. Å gå ut og lete samtidig etter to kvinner til en trekant er håpløst. Anonymkode: 41fba...08b Blir ikke primærpartneren sjalu eller er hun bifil? Ikke at det ene trenger utelukke det andre da… Anonymkode: a3d60...6b6
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvor gammel er du ts? Og har du generelt draget på damer? Anonymkode: 24050...65c Jeg er 30, bor i Oslo og har vel mest draget på damer som er litt eldre enn meg. Ligger med en ny dame pr år ca. ts Anonymkode: a3d60...6b6
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 19.09): Jeg har prøvd litt forskjellig, men kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å få to damer med på dette. Jeg er ikke kresen så det er ikke årsaken. Hvordan klarer dere andre menn å få til en slik ordning, det virker som mange har fått det til? Anonymkode: a3d60...6b6 Feit og stygg mann her, hatt flere trekanter.. virkelig ikke vanskelig. Fokuser litt mer på personligheten din og ikke utseende, så lykkes kanskje du også. Anonymkode: 366d1...afe 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Feit og stygg mann her, hatt flere trekanter.. virkelig ikke vanskelig. Fokuser litt mer på personligheten din og ikke utseende, så lykkes kanskje du også. Anonymkode: 366d1...afe Takk for tips og fantastisk å høre at det ikke er umulig å få til! Jeg er absolutt en trivelig kar, heldigvis. Ts Anonymkode: a3d60...6b6
Fighter83 Skrevet 22 timer siden #16 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 19.09): Jeg har prøvd litt forskjellig, men kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å få to damer med på dette. Jeg er ikke kresen så det er ikke årsaken. Hvordan klarer dere andre menn å få til en slik ordning, det virker som mange har fått det til? Anonymkode: a3d60...6b6 Bli med på eventer via lystclub eller spicy.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Skrevet 22 timer siden Fighter83 skrev (8 minutter siden): Bli med på eventer via lystclub eller spicy. Kan jeg dra alene dit eller må jeg ha med en dame? Anonymkode: a3d60...6b6
Fighter83 Skrevet 21 timer siden #18 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan jeg dra alene dit eller må jeg ha med en dame? Anonymkode: a3d60...6b6 Må nesten se hva som står ved de enkelte eventene du melder deg opp til.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #19 Skrevet 21 timer siden Fighter83 skrev (19 minutter siden): Må nesten se hva som står ved de enkelte eventene du melder deg opp til. Takk for tips. Anonymkode: a3d60...6b6
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Skrevet 20 timer siden Fighter83 skrev (2 timer siden): Bli med på eventer via lystclub eller spicy. Han skriver jo at han er trent og kjekk Anonymkode: 18e6b...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå