AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Er sikkert noen damer som er sånn også, og noen menn er garantert ordentlige og pålitelige. Likevel, bare se på Tinder for eksempel hvordan menn oppfører seg. Det er dickpics og dirtytalk herfra til evigheten! Dette får meg til å tenke på om kvinner egentlig kan stole på menn også som for eksempel leger og i andre omsorgsyrker der de kommer tett på kvinner (og andre som kan utnyttes). Jeg lurer litt på om de klarer å være helt profesjonelle eller om gynekologen egentlig tenker på hvordan det ville vært å ligge med den flotte tyve år gamle kvinnelige pasienten som kommer opp i stolen foran ham. Det har jo vært endel saker i media om både helsepersonell og ansatte i omsorgsyrker som har misbrukt sin stilling grovt. Jeg vet ikke om tilsvarende saker der kvinner har blitt dømt. Anonymkode: a2cf5...870
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Jo de er det. På grunn av testosteronet. Anonymkode: 21623...62c
Katten.2.0 Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Min erfaring er at menn jevnt over er mer dirty enn kvinner, men at de kvinnene som er genuint dirty er virkelig dirty. 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Testosteron gjør at man mister hemninger på en annen måte. Menn opplever mange ting som mindre skittent enn vi kvinner gjør. Det sagt, jeg er kvinne og har vært mer dirty enn flere menn jeg har vært med så det finnes selvfølgelig individuelle forskjeller Anonymkode: 811bd...cd9
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Testosteron øker sexlysten, og siden menn har mer av det, er de ofte mer kåte. Transkvinner forteller at de når begynner på hormoner og testosteronet går ned, så synker samtidig sexlysten. Kvinner er altså biologisk mindre kåte og dirty-minded enn menn. Anonymkode: dca0d...bf9 1
Flintis Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er sikkert noen damer som er sånn også, og noen menn er garantert ordentlige og pålitelige. Likevel, bare se på Tinder for eksempel hvordan menn oppfører seg. Det er dickpics og dirtytalk herfra til evigheten! Dette får meg til å tenke på om kvinner egentlig kan stole på menn også som for eksempel leger og i andre omsorgsyrker der de kommer tett på kvinner (og andre som kan utnyttes). Jeg lurer litt på om de klarer å være helt profesjonelle eller om gynekologen egentlig tenker på hvordan det ville vært å ligge med den flotte tyve år gamle kvinnelige pasienten som kommer opp i stolen foran ham. Det har jo vært endel saker i media om både helsepersonell og ansatte i omsorgsyrker som har misbrukt sin stilling grovt. Jeg vet ikke om tilsvarende saker der kvinner har blitt dømt. Anonymkode: a2cf5...870 Å være dirty minded og kriminell er ikke det samme. Hvilke utslag det får i veien tanke til gjerning kan også variere. Jeg tror kanskje tanken kan være nokså lik og at kvinner kan slippe unna med mer visuelt og fysisk mens menn kan være større i kjeften.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Vokst opp med gutter (er jente) og er mer dirty minded enn de fleste jeg kjenner i grunn. 😅 Anonymkode: 3ae11...e6f
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Katten.2.0 skrev (24 minutter siden): Min erfaring er at menn jevnt over er mer dirty enn kvinner, men at de kvinnene som er genuint dirty er virkelig dirty. Hei. Det er meg, jeg er den kvinnen. Og mannen min er jevnt over sjokkert og "tatt på senga" av det 😛 Anonymkode: 83ad0...eac
Katten.2.0 Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei. Det er meg, jeg er den kvinnen. Og mannen min er jevnt over sjokkert og "tatt på senga" av det 😛 Anonymkode: 83ad0...eac Oh yes. Setter stor pris på de jeg møter av den typen selv.
Vibelator Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er sikkert noen damer som er sånn også, og noen menn er garantert ordentlige og pålitelige. Likevel, bare se på Tinder for eksempel hvordan menn oppfører seg. Det er dickpics og dirtytalk herfra til evigheten! Dette får meg til å tenke på om kvinner egentlig kan stole på menn også som for eksempel leger og i andre omsorgsyrker der de kommer tett på kvinner (og andre som kan utnyttes). Jeg lurer litt på om de klarer å være helt profesjonelle eller om gynekologen egentlig tenker på hvordan det ville vært å ligge med den flotte tyve år gamle kvinnelige pasienten som kommer opp i stolen foran ham. Det har jo vært endel saker i media om både helsepersonell og ansatte i omsorgsyrker som har misbrukt sin stilling grovt. Jeg vet ikke om tilsvarende saker der kvinner har blitt dømt. Anonymkode: a2cf5...870 Stavanger aftenblad.kvinnelig lærer dømt for sex med mindre årig elev
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Vibelator skrev (32 minutter siden): Stavanger aftenblad.kvinnelig lærer dømt for sex med mindre årig elev Dette er en enkelthendelse. Det er statistisk sett langt flere menn dømt for seksuallovbrudd enn kvinner. Anonymkode: dca0d...bf9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå