Gå til innhold

Til dere damer som lever i sexløse forhold: hvorfor vil ikke mannen ligge med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere damer som lever i sexløse forhold: hvorfor vil ikke mannen ligge med dere?

Mannen finner på løgn og unnskyldninger for å ikke ha sex, i stedet for å være ærlig.. Jeg tror uærligheten ødelegger ethvert forhold. Jeg vet kvinner overtenker en del, men det er hennes forsvarsmetode. Hun tar ansvar..
Hun trenger bare en kjærlighetsbekreftelse, som igrunn er grunnsteinen i et hvert forhold. For det er kjælighetsbekreftelsen som skaper livsglede, livskvalitet, bolyst og sexlyst..

De fleste menn må gi kjærlighetsbekreftelse i nytt forhold, ellers er det ingen kvinne som vil ha dem🫡
Desverre for enkelte kvinner.. opplever de at den korte kjærlighetsbekreftelsen også var en liten løgn.. Nå føler hun seg fanget i et sexløst ekteskap. 
De fleste forhold klarer seg godt, selv om ikke forholdet er like godt som det burde være.. De kan ha sine små krangler i en stressende hverdag, men de forsoner seg med å ha sex. Så sex er også en måte å gi kjærlighetsbekreftelse på❣️
Det er bare det at løgn, unnslyldninger av uærlighet, dreper både sexlysten og kjærlighetsbekreftelsen.. Det er det som tar knekken på ethvert forhold.. 
Dette er sikkert bare en av mange årsaker: hvorfor vil ikke mannen ligge med dere?🫡

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er for feit 😂

Han vil ikke kysse på kroppen min så da kan det være det samme. Orker det ikke.

Anonymkode: ad310...9f4

Hvorfor i alle dager er du sammen med noen som ikke liker deg?

Anonymkode: 5ae24...895

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer selv om jeg er mann. 
Jeg har ikke lyst på kona fordi jeg ikke ser noen tegn på at hun har lyst på meg. Vi har såpass sjeldent sex at normalen er at hun ikke har lyst på sex. Det har jeg tilpasset meg, så jeg tar ikke initiativ til sex. Å ha sex med noen som ikke har lyst på sex er helt uaktuelt for meg. Så lenge hun ikke gjør noe for å vise at hun har lyst på sex, så blir jeg ikke kåt. Det blir en ond sirkel. 

Anonymkode: 5d676...a24

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne var uklar. Var du i et lesbisk forhold, eller var mannen din «ingen mann», eller er du mannen? 

Hva mener du var årsaken til at forholdet ble sexløst?

Anonymkode: 5a4b6...bf6

Lesbisk forhold. Forholdet ble sexløst fordi partneren min mistet følelser. To måneder senere slo hun opp.

Anonymkode: 2c372...648

AnonymBruker
Skrevet

Vi begynte ha mindre og mindre fordi sex er kjedelig med min mann. Han har vansker med å holde seg hard, fungerer bare i inn/ut i misjonærstilling.

Jeg føler ikke att han begærer meg, egentlig. Tror han er asexuell eller helt enkelt veldig lav sexlyst. Har også lurt på om han er bisexuell med mest dragning mot menn, men tør ikke leve ut det. Min teori, Eller så er han rett og slett ikke tent på meg. Jeg hadde alltid større lyst enn han, men kjedelig sex tok sakte men sikkert død på lysten. 

Vi fant hverandre i en tid i livet der vi begge ville stifte familie og kjøpe hus. Vi lever bra ellers sammen. I starten var vi veldig forelsket, han var åpen om sine ereksjonsproblemer fra første stund, jeg trodde det skulle bli bedre når vi ble trygge på hverandre. Men ble heller vandt til dårlig/kjedelig sex og årene gikk. 

Han tar seg nok en ronk i blandt.  Vi gikk kjapt fra 2-3 ganger i mnd til 1-3 ganger halvåret. Nå hatt sex 1 gang i 2025.

Nå er jeg på vei inn i klimakteriet og all sexlyst forsvant, er helt uinteressert fysisk og psykisk. Nå er det han som oftere vil klemme og holde rundt meg. 

Anonymkode: bf08c...aa0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor i alle dager er du sammen med noen som ikke liker deg?

Anonymkode: 5ae24...895

Det er komplisert.

Anonymkode: ad310...9f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men hva om man ikke har økonomi til å klare seg alene? 

Anonymkode: b9be1...603

Alle har ansvar for egen økonomi. Man kan ikke snylte på andre fordi man ikke klarer å dra inn nok penger selv. Få seg en jobb til da. 

Anonymkode: ef851...53b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...