Gå til innhold

Hva skjedde? Passer katt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde den noen dager for en stund tilbake. Den knurret bare jeg klappet den. Den lot seg klappe på morgen når den ble vekket.

Nå passer jeg den igjen. Denne gangen ingen knurring. Lar seg klappe når den slapper av men unngår kontakt. Den har ligget på sin faste soveplass og har vært helt uinteressert i hvor jeg er i leiligheten.

Så i går.. sa det PANG! Den kom opp på fanget og var ekstremt kosete. Intens kosing! Var ute en tur og nå på an igjen. Klistrer seg i fanget og vil helst ligge med hodet på halsen min og maler. Mest intense kontakt jeg har opplevd fra en katt. Reiser jeg meg og henter noe, ny runde med voldsom kos og legger seg med hodet på halsen min.

Men var ikke dette litt merkelig når den har vært helt uinteressert i i kontakt i 1-2 uker?

Anonymkode: 5d25d...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en helt vanlig katt... 

Ene min bestemte seg plutselig for at mannen var veldig OK, fra å hate han, fem år etter at jeg hentet henne. 

Anonymkode: 5787d...8e1

• Liker 3
Skrevet

En helt normal katt. 

Anonymkode: 621b3...d23

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som en helt vanlig katt... 

Ene min bestemte seg plutselig for at mannen var veldig OK, fra å hate han, fem år etter at jeg hentet henne. 

Anonymkode: 5787d...8e1

Såpass!😅

Jeg har katt selv og har hatt katt siden jeg ble født. Men dette synes jeg var rart. 

Anonymkode: 5d25d...3c9

Skrevet

Den har observert deg lenge nok til at den anser deg som trygg, og du er nå akseptert. 

Anonymkode: dc746...721

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den har observert deg lenge nok til at den anser deg som trygg, og du er nå akseptert. 

Anonymkode: dc746...721

Dette er riktig. Det er vanlig at katter bruker tid på å vurdere ett menneske og vanlig at de ikke er kjærlige med mennesker de ikke kjenner. 

Noe som ikke er noe rart egentlig. 

Anonymkode: b0612...7e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...