AnonymBruker Skrevet i går, 00:13 #21 Skrevet i går, 00:13 Det høres ut som at det er du som har et dårlig "filter" og velger disse creepsa, fordi de er i et mindretall. Dette unnskyldinger ikke oppførselen deres, men kanskje du burde ta et blikk innover og tenke over hva du ser etter i en partner ved første øyekast? Anonymkode: c68b2...6db 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 04:39 #22 Skrevet i går, 04:39 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Om noen blotter seg digitalt til deg uten samtykke, så tar du skjermbilde, setter en liten sort strek over penisen og sender det til de du finner av familie og arbeidsgiver. Det funker preventivt mot at personen gjentar bloggingen i fremtiden👍🏻 Anonymkode: e17fb...98c Da er du ikke bedre enn personen sim blotter. Det er jo faktisk verre, fordi du også har stjålet et bilde, og trampet på personens personvern. Vil du gjøre noe med det, så gjør det skikkelig; anmeld til politiet. Anonymkode: 7520d...d83 2
Gratis Skrevet i går, 06:36 #23 Skrevet i går, 06:36 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor? Fordi det fungerer. Menn som er veldig "frempå" er langt mer suksessfulle enn menn som ikke er det. Anonymkode: 7ba82...1aa Dette! Vi har laget et kjøttmarked som fungerer fordi noen kvinner vil alltid gi etter. Derfor finnes det facebook grupper for kvinner som heter, are we sleeping with the same man? Endret i går, 06:39 av Gratis
AnonymBruker Skrevet i går, 06:39 #24 Skrevet i går, 06:39 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Seriøst, jeg er så lei creeps. Jeg mener før i tiden, var det en eller to creeps i nabolaget. Ingen turte å være en creep og gjøre creepy ting, fordi da ble de " stemplet" som creeps. Å blotte seg var en uting. Nå på dating apper møter man jo sinsykt mange creeps. Senest i går kveld matchet jeg meg creep nr. ???? Hadde en hyggelig samtale, frem til han viste seg være mega creep. Å blotte seg er jo dagligdags nå også. Jeg vil tilbake til 50 tallet der menn hadde mer selvrespekt. Anonymkode: 0cc70...190 Like barn leker best, hva er det med deg som matcher med "creeps" bør du jo finne ut av. Anonymkode: d7b3c...f54 2
Gratis Skrevet i går, 06:41 #25 Skrevet i går, 06:41 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja det gjør jeg, men 95 % av menn jeg kommer i kontakt med på app er sånn. Anonymkode: 0cc70...190 LOL, da må du leter bedre. Husk at du er fellesnevneren i alle dine forhold. Du kan ikke fortsette å skylde på mennene gang på gang når du velger dem ut. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:02 #26 Skrevet i går, 07:02 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Seriøst, jeg er så lei creeps. Jeg mener før i tiden, var det en eller to creeps i nabolaget. Ingen turte å være en creep og gjøre creepy ting, fordi da ble de " stemplet" som creeps. Å blotte seg var en uting. Nå på dating apper møter man jo sinsykt mange creeps. Senest i går kveld matchet jeg meg creep nr. ???? Hadde en hyggelig samtale, frem til han viste seg være mega creep. Å blotte seg er jo dagligdags nå også. Jeg vil tilbake til 50 tallet der menn hadde mer selvrespekt. Anonymkode: 0cc70...190 En burde vel kanskje hente noe side-informasjon, fremfor å møte folk som ikke engang klarer å holde en fasade? En ting er å ikke klare dette med å ha en god fasade; du vet jo egentlig ikke noe om disse, før du vet hvordan de behandler andre mennesker (hvordan en selv risikerer å bli behandlet, på et eller annet tidspunkt) Anonymkode: 605c3...7da
AnonymBruker Skrevet i går, 08:19 #27 Skrevet i går, 08:19 Gratis skrev (1 time siden): LOL, da må du leter bedre. Husk at du er fellesnevneren i alle dine forhold. Du kan ikke fortsette å skylde på mennene gang på gang når du velger dem ut. Dette at det finnes mange creeps og at de kontaktet meg og oppfører seg dårlig med meg har ingen verdens ting å gjøre med hvem jeg er. Anonymkode: 0cc70...190 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:42 #28 Skrevet i går, 08:42 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette at det finnes mange creeps og at de kontaktet meg og oppfører seg dårlig med meg har ingen verdens ting å gjøre med hvem jeg er. Anonymkode: 0cc70...190 😌 i glasskulen kan jeg seg en lang rekke av creeps på vei i din retning. Noe må endres for at denne fremtiden kan endres. Spørsmålet er hva, og hvem som kan gjøre denne endringen. Anonymkode: 4208e...d3a
AnonymBruker Skrevet i går, 09:41 #29 Skrevet i går, 09:41 Hvis det er noen trøst er det mange kvinner som du sikkert kan ta under paraplyen «creeps», men det er godt mulig det utarter seg annerledes. De er gale i alle fall. Anonymkode: 7520d...d83
piggrokken Skrevet i går, 09:52 #30 Skrevet i går, 09:52 AnonymBruker skrev (16 timer siden): På 50-tallet gjorde folk like mye dritt, bare mer i skjul. Anonymkode: 01767...970 Dette er så sant. Bestefaren min var politi fra seint 1920 til tidlig 60 tallet i Oslo, og da han begynte å drikke fortalte han historier som motsa alt om "uskyldige" tider. Det var mer i skjul, ja, men om det hadde vært SoMe på 50 tallet, hadde mer vært løftet fram.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:15 #31 Skrevet i går, 10:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😌 i glasskulen kan jeg seg en lang rekke av creeps på vei i din retning. Noe må endres for at denne fremtiden kan endres. Spørsmålet er hva, og hvem som kan gjøre denne endringen. Anonymkode: 4208e...d3a Slutte å lete på nett. Men problemet mitt med dette er, er at nå føler jeg hvem som helst ordentlig og stødig mann jeg ved et eller annet mirakel skulle møte utenfor, kan leve hemmelig creep liv på nett ved siden. Anonymkode: 0cc70...190
AnonymBruker Skrevet i går, 11:42 #32 Skrevet i går, 11:42 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja det gjør jeg, men 95 % av menn jeg kommer i kontakt med på app er sånn. Anonymkode: 0cc70...190 Hvis 95% av menn du snakker med liker dyresex og runker foran kamera, bør du kanskje vurdere å se på fellesnevneren her. Anonymkode: 8a2d5...440 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:48 #33 Skrevet i går, 11:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutte å lete på nett. Men problemet mitt med dette er, er at nå føler jeg hvem som helst ordentlig og stødig mann jeg ved et eller annet mirakel skulle møte utenfor, kan leve hemmelig creep liv på nett ved siden. Anonymkode: 0cc70...190 Da bør du ta deg en pause med menn, for med det utgangspunktet vil du fortsette å tiltrekke deg creeps fremfor stødige menn Anonymkode: 4208e...d3a
AnonymBruker Skrevet i går, 20:40 #34 Skrevet i går, 20:40 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det høres ut som at det er du som har et dårlig "filter" og velger disse creepsa, fordi de er i et mindretall. Dette unnskyldinger ikke oppførselen deres, men kanskje du burde ta et blikk innover og tenke over hva du ser etter i en partner ved første øyekast? Anonymkode: c68b2...6db Den siste helgens creeps , en så veldig kjekk og ordentlig ut, ingeniør. Helt normal profil. Den andre så ut som en helt normal bamsete" skogsmann" sånn som driver med jakt og friluftsliv, med bilder av vedstabler og den typen ting etc. Ingenting som skrek creep. Har snakket med masse ingeniør creeps. De har helt normale profiler og det neste de gjør er å vise deg kuken. 😦 noen ganger etter et par dager, først får du se bilder av dusjen og så etterhvert lillemann. Noen ganger snakker de med deg i et par tre uke og så kuken. Når du spør om å treffes er de opptatt, eller kan ikke av andre årsaker. Hatt også menn i femtiåra, som ser helt normale ut. Så neste dag begynner å mase om sex. Anonymkode: 0cc70...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå