AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Seriøst, jeg er så lei creeps. Jeg mener før i tiden, var det en eller to creeps i nabolaget. Ingen turte å være en creep og gjøre creepy ting, fordi da ble de " stemplet" som creeps. Å blotte seg var en uting. Nå på dating apper møter man jo sinsykt mange creeps. Senest i går kveld matchet jeg meg creep nr. ???? Hadde en hyggelig samtale, frem til han viste seg være mega creep. Å blotte seg er jo dagligdags nå også. Jeg vil tilbake til 50 tallet der menn hadde mer selvrespekt. Anonymkode: 0cc70...190 6 2 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Dating apper burde man styre unna. Møter ikke flere vemmelige folk enn før utenfor nett. Det er noe med denne type apper, sosiale medier og forum som tiltrekker seg ekle og vemmelige folk. Bare dette at man sveiper seg forbi hundrevis av profiler. Jeg tror det er skadelig. Hele opplegget er "creepy". Anonymkode: e3963...55f 6
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Hvorfor? Fordi det fungerer. Menn som er veldig "frempå" er langt mer suksessfulle enn menn som ikke er det. Anonymkode: 7ba82...1aa 4 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Creepy for noen = drømmen for andre. Man vet aldri før man har prøvd. Treffer man vinner begge 🙌 Anonymkode: 4208e...d3a
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Seriøst, jeg er så lei creeps. Jeg mener før i tiden, var det en eller to creeps i nabolaget. Ingen turte å være en creep og gjøre creepy ting, fordi da ble de " stemplet" som creeps. Å blotte seg var en uting. Nå på dating apper møter man jo sinsykt mange creeps. Senest i går kveld matchet jeg meg creep nr. ???? Hadde en hyggelig samtale, frem til han viste seg være mega creep. Å blotte seg er jo dagligdags nå også. Jeg vil tilbake til 50 tallet der menn hadde mer selvrespekt. Anonymkode: 0cc70...190 sikkert fordi det er lettere å være skamløs på nettet. og det er jo ingen som orker å ta i dem så da føler de seg veldig trygge i tillegg også sikkert. Anonymkode: 6a55a...4af
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Creepy for noen = drømmen for andre. Man vet aldri før man har prøvd. Treffer man vinner begge 🙌 Anonymkode: 4208e...d3a Drømmen, å se noen runke og menn som forteller åpent de ser på dyresex? Anonymkode: 0cc70...190 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drømmen, å se noen runke og menn som forteller åpent de ser på dyresex? Anonymkode: 0cc70...190 Verden inneholder alt, og mer til Anonymkode: 4208e...d3a
Mardina Skrevet 20 timer siden #8 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Drømmen, å se noen runke og menn som forteller åpent de ser på dyresex? Anonymkode: 0cc70...190 Det finnes flere nyanser enn din. Selvfølgelig finnes det grisete mannfolk som tenker med feil hode. Men da får man sette dem på plass da og gå videre 😊 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden Mardina skrev (46 minutter siden): Det finnes flere nyanser enn din. Selvfølgelig finnes det grisete mannfolk som tenker med feil hode. Men da får man sette dem på plass da og gå videre 😊 Ja det gjør jeg, men 95 % av menn jeg kommer i kontakt med på app er sånn. Anonymkode: 0cc70...190 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja det gjør jeg, men 95 % av menn jeg kommer i kontakt med på app er sånn. Anonymkode: 0cc70...190 Dette er min erfaring også, og jeg er kvinne på snart femti. Sex er alt som står i hodet på dem… Anonymkode: b935b...d3b 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden Vel, om det bare er creeps som du matcher med sier jo sitt. Da er det det som er nivået ditt. Anonymkode: 352a9...436
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil tilbake til 50 tallet der menn hadde mer selvrespekt. Anonymkode: 0cc70...190 På 50-tallet gjorde folk like mye dritt, bare mer i skjul. Anonymkode: 01767...970 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Skrevet 18 timer siden Om noen blotter seg digitalt til deg uten samtykke, så tar du skjermbilde, setter en liten sort strek over penisen og sender det til de du finner av familie og arbeidsgiver. Det funker preventivt mot at personen gjentar bloggingen i fremtiden👍🏻 Anonymkode: e17fb...98c 1 4
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, om det bare er creeps som du matcher med sier jo sitt. Da er det det som er nivået ditt. Anonymkode: 352a9...436 Seriøst. Anonymkode: 0cc70...190 1
Mardina Skrevet 17 timer siden #15 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det gjør jeg, men 95 % av menn jeg kommer i kontakt med på app er sånn. Anonymkode: 0cc70...190 Skjønner at det er kjipt. Men det finnes gode og snille menn der ute også 😊 De bare gjemmer seg godt 😬
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden Når jeg slettet Tinder nå sist hadde jeg over 50 matcher, og ikke en eneste har vært creep... samme med Happn... På alle de årene jeg har vært aktiv på apper, så tror jeg max 1 av 100 har vært creepy. Anonymkode: 05f57...ecb 4 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden Det er ikke flere creeps enn før, men datingapper er et sted hvor alle creeps drar til. Hvis du vil møte skikkelige mennesker bør du begynne å lete andre steder enn datingapper. Anonymkode: 571b3...376 3 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden Aldri vært borti at det er så masse "creeps" overalt... Aldri hørt noen i min omgangskrets sutre om dette heller. Hvis du opplever dette er det kanskje deg selv som er problemet, og ikke resten av verden? Anonymkode: b377b...c92 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er min erfaring også, og jeg er kvinne på snart femti. Sex er alt som står i hodet på dem… Anonymkode: b935b...d3b De ser nok etter damer som har det samme hodet 😌 og dere er ikke blant dem Anonymkode: 4208e...d3a
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden og de er på KG nå siden andre nettsteder har stengt.. de lurer sikkert ikke på hvorfor den slags nettsteder har stengt heller Anonymkode: 6a55a...4af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå