AnonymBruker Skrevet 4. oktober #1 Skrevet 4. oktober Har to runde speil, ett på 80 cm og ett på 110 cm. Sofaen er 165 cm. Er det fortsatt «innafor» å ha speil over sofa, og hvilken str bør jeg evt velge? Anonymkode: eac36...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #2 Skrevet 4. oktober Gjør som du har lyst til. Vær din egen Sjef og ikke la andre si hva du kan gjøre. Anonymkode: 8a54e...df7 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #3 Skrevet 4. oktober Har speil i taket over senga, men over sofaen er ikke nødvendig Anonymkode: 8fea7...363 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #4 Skrevet 4. oktober Jeg hadde tenkt det var gammeldags, men ikke harry. Anonymkode: 6d9c1...388
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #5 Skrevet 4. oktober Jeg synes speil som dekor i seg selv er litt støy, og ofte ikke så pent. Unntaket er om det reflekterer en utsikt, eller en fin del av rommet. Over sofa vil det ofte reflektere TV og TV-benk. Anonymkode: 4fe8c...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #6 Skrevet 4. oktober Handler om hvordan du gjør det! Speil har og vil alltid bli brukt i interiør Anonymkode: 6c9e0...829
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #7 Skrevet 4. oktober Først og fremst synes jeg speil i stuer er forstyrrende, man klarer liksom ikke la være å se på dem. Ikke for at jeg er spesielt forfengelig, men det blir som en tv, der det er bevegelse dit trekkes øyet. Og ja, jeg synes det er gammeldags, og så synes jeg rett og slett at det ikke er noe fint. Men så mener jeg også at folk får gjøre som de vil, liker du speilene så behold dem. Jeg har helt sikkert ting hjemme hos meg du synes er gammeldags, harry eller stygt. Men jeg vil ha dem der, så da har jeg det. Anonymkode: f35eb...a30
Trolltunge Skrevet 4. oktober #8 Skrevet 4. oktober Smaken er som baken... Speil kan gi større romfølelse, og være pent. Det spørs liksom hvordan man får det til å gli naturlig inn i interiøret. Jeg har to speil i stua, og synes det er fint, slik utforming og plassering er. Jeg er ikke så begeistret for enormt store speil, gjerne med tykke rammer, over sofaen.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #9 Skrevet 4. oktober Hvis du synes det er fint, så er det fint. Det er din stue. Anonymkode: 3cc7e...322 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå