AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg spør fordi jeg sjelden får det tik å "gå opp". Blir stygt i sømmen i mellom, litt rot og sånn? Anonymkode: 405f7...3d7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Det varierer. Noen oppskrifter er bedre enn andre, mens noen virker det som om AI har generert. Hvilken oppskrift tenker du på? Anonymkode: 899f4...5d3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det varierer. Noen oppskrifter er bedre enn andre, mens noen virker det som om AI har generert. Hvilken oppskrift tenker du på? Anonymkode: 899f4...5d3 Nå strikker jeg Elena vest fra garnius. Men fått det sjelden til å stemme rundt. Anonymkode: 405f7...3d7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå strikker jeg Elena vest fra garnius. Men fått det sjelden til å stemme rundt. Anonymkode: 405f7...3d7 Hvis antall masker ikke går opp med mønsteret blir det som regel penest å strikk et for- og et bakstykke med en kant i mønsterfargen under ermehullene. Hva står det i oppskriften? Var vanskelig å se fra bildene hvordan det skal gjøres. Anonymkode: 899f4...5d3 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Jeg synes for det meste at mønsteret stort sett går opp. Kan egentlig ikke huske at det ikke har gjort det.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (13 minutter siden): Jeg synes for det meste at mønsteret stort sett går opp. Kan egentlig ikke huske at det ikke har gjort det. Noen oppskrifter er ekstremt dårlige og hastverksarbeid. Da går det ikke opp. Men er man en dreven strikker får man det til å bli pent allikevel. Dessverre er mange gratisoppskrifter skikkelig dårlige, så de egner seg faktisk ikke for nybegynnere. Anonymkode: 899f4...5d3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen oppskrifter er ekstremt dårlige og hastverksarbeid. Da går det ikke opp. Men er man en dreven strikker får man det til å bli pent allikevel. Dessverre er mange gratisoppskrifter skikkelig dårlige, så de egner seg faktisk ikke for nybegynnere. Anonymkode: 899f4...5d3 Vet ikke om jeg er særlig nybegynner når jeg har strikket siden jeg var 9 år og strikket store antall gensere sokker etc. Men er visst fortsatt ting jeg ikke helt får til Anonymkode: 405f7...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå