AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Hvilken vinterdress sitter godt på smale barn i skolealder? Jeg vurderer å kjøpe Isbjörn penguin i år fordi jeg har lest at den sitter godt på smale barn. Men så ser jeg noen anmeldelser som skriver at den er kort og bred. Erfaringer eller tips? 😃 Anonymkode: 31a9a...11a
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Didrikson. Den eneste jeg vet om som er smal. Anonymkode: de12d...bed 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Didriksson er smal. Vi har hatt isbjørn penguin, og den er ikke smal, men har strikk i livet som kan strammes slik så den henger på allikevel. Anonymkode: d2b0d...7eb
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Helly Hansen Rider. Anonymkode: d0fce...e5a
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Har et smalt barn, har prøvd reima tidligere, men det ble jo helt posete. Isbjörn har fungert perfekt her, har brukt det siste firefem årene. Man kan også stramme dem i livet. Anonymkode: 2420f...1bf
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Didrikson. Den eneste jeg vet om som er smal. Anonymkode: de12d...bed Og Bergans lilletind insulate. Anonymkode: de12d...bed
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Vi har hatt Bergans Lilletind både i vinterdress og vårdress til våre tynne barn. Er veldig fornøyd med den. Den er forresten på tilbud på Sport1 nå. Anonymkode: b68ed...538
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vi har hatt Bergans Lilletind både i vinterdress og vårdress til våre tynne barn. Er veldig fornøyd med den. Den er forresten på tilbud på Sport1 nå. Anonymkode: b68ed...538 Kan ikke se de har det nå, hvor mye betalte du? Anonymkode: de12d...bed
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke se de har det nå, hvor mye betalte du? Anonymkode: de12d...bed Den koster 1299,- i str 92-122, i to ulike farger. Samme tilbud på Bergans. Der kan man få 15% rabatt på første kjøp via kundeklubben på varer som ikke er på kampanje. Anonymkode: b68ed...538 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå