Gå til innhold

Til dere menn; hva er deres største seksuelle fantasi som du håper å få oppleve?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å putte penis i bæsjehullet til en dame. 

Anonymkode: 61b9f...e36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Å putte penis i bæsjehullet til en dame. 

Anonymkode: 61b9f...e36

Er det ikke leggetid snart lillegutt? 

Anonymkode: 37199...044

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Føler jeg har prøvd det meste av fantasiene. Men skal jeg si en ting, så hadde det vært deilig å prøvd en dame sitter på ansiktet mitt, men kjæresten er redd for å kvele meg 😅

Anonymkode: 2e81f...6a3

Har møtt samme problemstilling med partnere, og for noe tull!

Min oppfordring til alle kvinner: 
Legg hele vekten på oss når dere rir ansiktet vårt. Bruk oss for deres nytelse, og hvis vi dør i en slik setting, så dør vi lykkelige!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

En Dame som liker å bli slikka både i rumpa og fitta, og som ikke er redd for å be om å få rumpa slikket lenge og i div settinger.

AnonymBruker
Skrevet

1. Å ha trekant med kona og en ekstra mann, hvor kjemien sitter 110% mellom alle parter og hvor mannen gjerne også er litt bi-curious.

2. Å ha sex med en mann. Spesifikt å få runke/suge en pikk og motta analsex. Tanken tenner meg veldig, men jeg har tilgode å møte en mann jeg finner såpass seksuelt atraktiv at jeg kunne tenke meg sex med bare han, uten at det også var med en kvinne. Mulig jeg ikke er bi nok til at det er mulig, men håpet lever.

Anonymkode: 3ee77...960

AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (14 timer siden):

Har møtt samme problemstilling med partnere, og for noe tull!

Min oppfordring til alle kvinner: 
Legg hele vekten på oss når dere rir ansiktet vårt. Bruk oss for deres nytelse, og hvis vi dør i en slik setting, så dør vi lykkelige!

Haha, sa det til henne på spøk, med litt alvor også, bare sett deg på, puste kan jeg gjøre senere 😅 

Anonymkode: 2e81f...6a3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det aller meste jeg drømmer om med hun jeg er gift med. Kona mi er veldig gla i sex og jeg elsker at hun nyter og får orgasme. Noe av det aller mest pirrende og deiligste er når vi først har sex lenge i forskjellige stillinger og gjerne flere orgasmer for henne, så rett før jeg kommer sier hun at jeg kan komme i rompa hennes. Det er en helt ubeskrivelig opplevelse! Når jeg er helt på kanten til orgasme, og hun spør om jeg vil komme i analen hennes blir det nesten en slags overload av kåthet i meg som jeg nesten ikke kan beskrive. Jeg bruker mye glidemiddel og kommer nesten med en gang jeg går inn i rompa hennes og ramler over ryggen hennes og føler meg helt beruset etterpå. 

Anonymkode: 51e1d...2f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg har prøvd det meste sammen, og noen få ganger sammen med andre. Fantasien er å være en del av en veldig frilynt vennegjeng, som kan møtes, og ligge med hverandre mer på fast basis. 

Anonymkode: c738f...89f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bli veldig kåt når jeg er på ferie alene uten samboer og da dukker tankene opp om at en orgasme kan være nettopp bare det uten at det betyr noe mer. Jeg tar som regel spa på tur og da ligger jeg der og fantaserer om å bli tilfredsstilt til jeg kommer. 

At fremmede hender,som ikke er interessert i meg på noe som helst annet vis enn service, kåter meg opp og tilfredstiller meg med hender og munn.

Jeg hadde elsket å kjenne brystene hennes eller hans erigerte penis om det var en mannlig massør.

Hvis han var godt utstyrt med tykk penis eller stort kukhodet, med en skikkelig hard ereksjon, kunne jeg blitt fristet til å la han trenge inn i meg. 

Anonymkode: 6d2ed...116

Skrevet

En kvinne som kommer tidsnok til en date 😀 Ingenting er mer sexy enn dette.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 18.50):

Sex med en attraktiv jente under 23

Anonymkode: 09d47...3f2

Enig! Har nabojenta i kikkerten.

Anonymkode: 5f22b...0a2

• Liker 1
Skrevet

Å oppleve at hun får alt hun ønsker seg av kanskje to andre menn uten at jeg blander meg. Kanskje dame også, hun liker dem også. Jeg må nok bindes fast da og se og høre dem holde på. Greia er å konsentrere meg om hennes nytelse uten "forstyrrelse" av min egen nytelse, prestasjon (ja!) og påvirkning på henne.

Alt dreier seg for meg om hennes nytelse. Drøyt krav til henne og mine forventninger(?) er klart hemmende. Vi har snakket om det, hun er forbeholden og det er jeg sikkert også. Enn så lenge utmatter vi hverandre i times- og årsvis :D 

AnonymBruker
Skrevet

Besøke klubb

Anonymkode: 9c793...d40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...