feliek54 Skrevet 4. oktober #2 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hilsen kvinne Anonymkode: cb84a...263 jeg elsker og nyter at dama har det deilig og få gjerne flere orgasmer så da frister det veldig men møte ei dame med to menn for å gi dama mye deilig. og jeg tenker da normal sex 1
Mr X Skrevet 4. oktober #3 Skrevet 4. oktober Jeg skal være så ærlig å si at med henne har jeg opplevd alle mine fantasier og mere til.😊
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #4 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hilsen kvinne Anonymkode: cb84a...263 Ei som edger meg til nesten-orgasme i timesvis, som har full kontroll og tilslutt gir meg orgasmer hinnsides alt annet Anonymkode: ae91d...1b5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #5 Skrevet 4. oktober Æsj for en ekkel runketråd Anonymkode: c5ea1...c5b 3 1
Mr X Skrevet 4. oktober #6 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Æsj for en ekkel runketråd Anonymkode: c5ea1...c5b Sier vedkommende som må inn på seksualitet forumet, sånn bare for å kikke…….herregud! 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #7 Skrevet 4. oktober Mine fantasier er så far fetched, at de aldri kommer til å la seg gjennomføre. Stikkord: fri tilgang. Harem. Dusinvis av kvinner. Anonymkode: 8018c...c98 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #8 Skrevet 4. oktober Har ingen spesielle fantasier egentlig. Om noe, så må det være tanken på at partner klarer å være 100% egoist og kun fokusere på å nyte uten noe tanker om at hun må gjengjelde noe. Anonymkode: 0b159...c3e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #9 Skrevet 4. oktober Ha sex med en kvinne der begge nyter og er kåte på hverandre. Anonymkode: 0e384...e79 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #10 Skrevet 4. oktober Å kunne ha sex med E.... C........ før jeg blir for gammel. Anonymkode: b6d2a...85e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #11 Skrevet 4. oktober To digge damer samtidig. Anonymkode: 428e2...a53
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #12 Skrevet 4. oktober Sex med en attraktiv jente under 23 Anonymkode: 09d47...3f2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #13 Skrevet 5. oktober Å bli tisset i munnen av ei kåt dame. Anonymkode: 9c793...d40 1
Ravi70 Skrevet 5. oktober #14 Skrevet 5. oktober Ta ei dame på fersken når hun koser seg m leketøyet sitt 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #15 Skrevet 5. oktober Å bli tatt på fersken av ei kvinne under onani, at hun blir kåt , starter å ta på seg selv.. resten går til deilig sex. Anonymkode: fcd50...aa8 1 1
Kenpet78 Skrevet 6. oktober #17 Skrevet 6. oktober Har 2 fantasier jeg har lyst å prøve en gang. 3 kant med 2 jenter og sex med en annen mann eller crossdresser
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #18 Skrevet 6. oktober To damer. Den ene rir meg og den andre sitter på ansiktet mitt. Etter jeg har sprutet i hun som red meg bytter de plass og jeg må slikke hun til orgasme mens hun andre rir meg. Mmm Anonymkode: 37199...044
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #19 Skrevet 6. oktober Finde ei veldig hårete jente 😍🥰 som også er bestemt 😋 Anonymkode: 8db8a...e2d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #20 Skrevet 6. oktober Føler jeg har prøvd det meste av fantasiene. Men skal jeg si en ting, så hadde det vært deilig å prøvd en dame sitter på ansiktet mitt, men kjæresten er redd for å kvele meg 😅 Anonymkode: 2e81f...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå