Gå til innhold

en spesiell sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigermor såg i et reklameblad for en stund siden en annonse om en to-seter sofa, med et bord midt imellom.

Mannen hennes kastet bladet, og hun finner ikke igjen hvilke kjede det var som annonserte denne sofaen.

Noen som vet hvilke sofa jeg snakker om?

(fælt som jeg maser ikveld.. :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lulu_*
Skrevet

var den grå? eg vet jeg så en slik sofa på skeidar eller var det møbelringen? tror det var skeidar. Kunne faktisk flytte bordet også. Alt etter hvor man satt.

vi prøvde faktisk å sitte i den også. God sofa.

Skrevet

Ekornes kan vere lurt å se på. Dem har slike løsninger. Tror også brunstad eller var det hjellegjerde også kom med slike løsninger 1-2 år etter ekornes.

Forhandles av Møbelringen butikker.

Skrevet

Jeg tror du finner den slags sofaer hos alle de store kjedene, jeg har sett en type på bohus. En merkelig sak som så ut som lenestoler hektet sammen til en sofa, med bord innimellom.

Skrevet

Det hørtes ganske genialt ut, akkurat noe for meg. Kan ikke finne noe slikt på nettsidene verken til møbelringen eller skeidar. Det eneste jeg finner er pall med bordplate på. Så da får jeg vel gå runden i møbelbutikkene.

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

jeg jobber på skeidar. det er nok ikke noe bilde på skeidar.no. men viss du drar innom en skeidar forretning kan du få kataloger på forskjellige modul systemer.. Det er nok en ekornes sofa hun har sett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...