AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:53 #1 Skrevet lørdag kl. 09:53 Kan noen forklare mer hvordan dette med ledige bøker i bibliofil appen fungerer? For jeg blir helt forvirra. Se vedlagte bilder. Feks står det at det skal være 3 ledig på Asker bibliotek av "Lillys søkkvåte liv". Klikker jeg inn på boka står det plutselig 3 av 3 ledig og videre "Slemmestad bibliotek: 1 av 1 ledig". Hva betyr det? At det kun er slemmestad som har 1 bok ledig? Det står at det skal være 3 ledige totalt, så hvor er da de 2 andre? Se så på boka "Lea og Alexa". Der står det 2 av 5 ledig, men under står det "Sætre bibliotek: 1 av 1 ledig". Hvor er da den andre som skal være ledig? Synes appen er så forvirrende og vanskelig å forstå. Anonymkode: 95894...9f7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:57 #2 Skrevet lørdag kl. 09:57 Har du registrert biblioteket du bruker som ditt bibliotek? Anonymkode: c3e8d...5f9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:30 #3 Skrevet lørdag kl. 10:30 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har du registrert biblioteket du bruker som ditt bibliotek? Anonymkode: c3e8d...5f9 Hvis du mener "min henteavdeling" på Min side så ja. Anonymkode: 95894...9f7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:44 #4 Skrevet lørdag kl. 10:44 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis du mener "min henteavdeling" på Min side så ja. Anonymkode: 95894...9f7 Jeg ville sett om appen må oppdateres. Du kan prøve å klikke bestill, og se om du da kan velge ditt hentebibliotek? Anonymkode: c3e8d...5f9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:58 #5 Skrevet lørdag kl. 10:58 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ville sett om appen må oppdateres. Du kan prøve å klikke bestill, og se om du da kan velge ditt hentebibliotek? Anonymkode: c3e8d...5f9 Den er oppdatert og har alltid vært sånn. Dette var et spørsmål på hvordan den er ment å fungere for jeg skjønner ikke hva som menes. Anonymkode: 95894...9f7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:12 #6 Skrevet lørdag kl. 11:12 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den er oppdatert og har alltid vært sånn. Dette var et spørsmål på hvordan den er ment å fungere for jeg skjønner ikke hva som menes. Anonymkode: 95894...9f7 Ja, og jeg prøvde å hjelpe. Jeg sjekket i min app, og det står det nevnt kun ledige bøker ved biblioteket jeg har registrert som hovedbibliotek. Anonymkode: c3e8d...5f9 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:13 #7 Skrevet lørdag kl. 11:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, og jeg prøvde å hjelpe. Jeg sjekket i min app, og det står det nevnt kun ledige bøker ved biblioteket jeg har registrert som hovedbibliotek. Anonymkode: c3e8d...5f9 Ok takk for hjelpen 😀 Anonymkode: 95894...9f7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:56 #8 Skrevet lørdag kl. 21:56 Det står jo at det er 3 av 3 ledige på Asker bibliotek, og 1 av 1 ledige på Slemmestad bibliotek. Jeg har lagt inn mitt nærmeste bibliotek i appen, og da kommer bare ledige bøker der opp. Anonymkode: 61aa2...376 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:19 #9 Skrevet lørdag kl. 23:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det står jo at det er 3 av 3 ledige på Asker bibliotek, og 1 av 1 ledige på Slemmestad bibliotek. Jeg har lagt inn mitt nærmeste bibliotek i appen, og da kommer bare ledige bøker der opp. Anonymkode: 61aa2...376 Ja på førte bildet står det 3 ledige på Asker bibliotek, men på neste bilde står det jo bare 3 av 3 ledig, ikke hvor. I tillegg står det 1 på Slemmestad, det blir 4 totalt. Hvorfor står det ikke da 4 på første bildet? Anonymkode: 95894...9f7
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 1.19): Ja på førte bildet står det 3 ledige på Asker bibliotek, men på neste bilde står det jo bare 3 av 3 ledig, ikke hvor. I tillegg står det 1 på Slemmestad, det blir 4 totalt. Hvorfor står det ikke da 4 på første bildet? Anonymkode: 95894...9f7 Det er ulike bibliotek. De har 3 eksemplarer på biblioteket i Asker og 1 eksemplar i Slemmestad. Den neste er 2 av 5 ledige i Asker og 1 av 1 i Sætre. Det står ikke Asker mest sannsynlig for at det er ditt bibliotek og underforstått. Når jeg er inne på hovedsiden, så står mitt bibliotek øverst til venstre. Se om det står Asker der. Anonymkode: 61aa2...376
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 17.05): Det er ulike bibliotek. De har 3 eksemplarer på biblioteket i Asker og 1 eksemplar i Slemmestad. Den neste er 2 av 5 ledige i Asker og 1 av 1 i Sætre. Det står ikke Asker mest sannsynlig for at det er ditt bibliotek og underforstått. Når jeg er inne på hovedsiden, så står mitt bibliotek øverst til venstre. Se om det står Asker der. Anonymkode: 61aa2...376 Står ikke Asker men Askerbibliotekene siden det er mange filialer i Asker. Men burde uansett stått 4 ledige på Asker bibliotek siden Slemmestad også har 1. Og det burde stått 3 av 3 ledige i Asker sentrum (som jeg antar er hovedbiblioteket). Ganske forvirrende. Anonymkode: 95894...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå