AnonymBruker Skrevet i går, 09:53 #1 Skrevet i går, 09:53 Kan noen forklare mer hvordan dette med ledige bøker i bibliofil appen fungerer? For jeg blir helt forvirra. Se vedlagte bilder. Feks står det at det skal være 3 ledig på Asker bibliotek av "Lillys søkkvåte liv". Klikker jeg inn på boka står det plutselig 3 av 3 ledig og videre "Slemmestad bibliotek: 1 av 1 ledig". Hva betyr det? At det kun er slemmestad som har 1 bok ledig? Det står at det skal være 3 ledige totalt, så hvor er da de 2 andre? Se så på boka "Lea og Alexa". Der står det 2 av 5 ledig, men under står det "Sætre bibliotek: 1 av 1 ledig". Hvor er da den andre som skal være ledig? Synes appen er så forvirrende og vanskelig å forstå. Anonymkode: 95894...9f7
AnonymBruker Skrevet i går, 09:57 #2 Skrevet i går, 09:57 Har du registrert biblioteket du bruker som ditt bibliotek? Anonymkode: c3e8d...5f9
AnonymBruker Skrevet i går, 10:30 #3 Skrevet i går, 10:30 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har du registrert biblioteket du bruker som ditt bibliotek? Anonymkode: c3e8d...5f9 Hvis du mener "min henteavdeling" på Min side så ja. Anonymkode: 95894...9f7
AnonymBruker Skrevet i går, 10:44 #4 Skrevet i går, 10:44 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis du mener "min henteavdeling" på Min side så ja. Anonymkode: 95894...9f7 Jeg ville sett om appen må oppdateres. Du kan prøve å klikke bestill, og se om du da kan velge ditt hentebibliotek? Anonymkode: c3e8d...5f9
AnonymBruker Skrevet i går, 10:58 #5 Skrevet i går, 10:58 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ville sett om appen må oppdateres. Du kan prøve å klikke bestill, og se om du da kan velge ditt hentebibliotek? Anonymkode: c3e8d...5f9 Den er oppdatert og har alltid vært sånn. Dette var et spørsmål på hvordan den er ment å fungere for jeg skjønner ikke hva som menes. Anonymkode: 95894...9f7
AnonymBruker Skrevet i går, 11:12 #6 Skrevet i går, 11:12 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den er oppdatert og har alltid vært sånn. Dette var et spørsmål på hvordan den er ment å fungere for jeg skjønner ikke hva som menes. Anonymkode: 95894...9f7 Ja, og jeg prøvde å hjelpe. Jeg sjekket i min app, og det står det nevnt kun ledige bøker ved biblioteket jeg har registrert som hovedbibliotek. Anonymkode: c3e8d...5f9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:13 #7 Skrevet i går, 11:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, og jeg prøvde å hjelpe. Jeg sjekket i min app, og det står det nevnt kun ledige bøker ved biblioteket jeg har registrert som hovedbibliotek. Anonymkode: c3e8d...5f9 Ok takk for hjelpen 😀 Anonymkode: 95894...9f7
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden Det står jo at det er 3 av 3 ledige på Asker bibliotek, og 1 av 1 ledige på Slemmestad bibliotek. Jeg har lagt inn mitt nærmeste bibliotek i appen, og da kommer bare ledige bøker der opp. Anonymkode: 61aa2...376 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det står jo at det er 3 av 3 ledige på Asker bibliotek, og 1 av 1 ledige på Slemmestad bibliotek. Jeg har lagt inn mitt nærmeste bibliotek i appen, og da kommer bare ledige bøker der opp. Anonymkode: 61aa2...376 Ja på førte bildet står det 3 ledige på Asker bibliotek, men på neste bilde står det jo bare 3 av 3 ledig, ikke hvor. I tillegg står det 1 på Slemmestad, det blir 4 totalt. Hvorfor står det ikke da 4 på første bildet? Anonymkode: 95894...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå