AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #61 Skrevet 11 timer siden exictence skrev (9 timer siden): Jeg og. Men hva gjør dere når dere gjør ingenting? Anonymkode: ef1c6...d88
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #62 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hva gjør dere når dere gjør ingenting? Anonymkode: ef1c6...d88 Altså en kan endelig gjøre noe. Men det er helt uplanlagt. Og det er helst småsyssel som får en til å føle seg bra. F.eks se en serue elker sette på musikk. Anonymkode: fcdcc...f8f 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #63 Skrevet 3 timer siden Ingen liker å gjøre ingenting. Altså sitte å stirre i veggen og ikke tenke på noenting. Tror ikke det er mulig engang. Det er jo en trend nå med Raw Dogging a flight. Hvor man sitter på flyet og gjør ingenting. Ikke lese, ikke se på noe, ikke sove, ikke gå på do, ikke høre på noe. Ingenting. De færreste gidder det. Og de som gidder nyter det neppe til dem grad at de kan si at de foretrekker det. De som virkelig liker og nyter å gjøre ingenting er det gjerne noe galt med. Såpass at de antagelig bor på et psykiatrisk sykehus. Som regel tør ikke folk å være ærlige om hva de egentlig foretrekker å gjøre den dagen. Det er ikke sosialt akseptabelt å si at man heller vil onanere enn å være med bestevennen en lørdagskveld. Men det er ikke det samme som at man ikke tør å stå for at man foretrekker å gjøre ingenting. For det er ikke sant. Anonymkode: e1218...566 2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #64 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Altså en kan endelig gjøre noe. Men det er helt uplanlagt. Og det er helst småsyssel som får en til å føle seg bra. F.eks se en serue elker sette på musikk. Anonymkode: fcdcc...f8f Ja, men det vil jeg ikke kalle «å gjøre ingentng» Da vil jeg heller si at «på lørdag har jeg ingen planer», og «på lørdag hadde jeg ingen avtaler, men pusla rundt hjemme og så en film». Ville ikke kalt det ingenting. Anonymkode: ef1c6...d88 1
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #65 Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Altså en kan endelig gjøre noe. Men det er helt uplanlagt. Og det er helst småsyssel som får en til å føle seg bra. F.eks se en serue elker sette på musikk. Anonymkode: fcdcc...f8f Alt man gjør er jo noe, hvorvidt det er planlagt er da revnende likegyldig. Anonymkode: 3bf30...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå