Gå til innhold

Hvor mye aviser bør man pakke rundt porselen man vil sende i posten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skal flytte og har i den prosessen funnet ut at et av mine søsken skal få arve noe av mitt porselen til sine barn. Det er et av de typene med porselen-sett med karakteristiske, typisk norske, barnslige figurer på. Dette er noe jeg da må sende i posten pga avstand. Hvor mange aviser burde jeg pakke rundt hver gjenstand for at det skal komme helt frem? Noen som har prøvd?

Anonymkode: 3a9de...538

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør pakke inn med bobleplast, og du må skrive GLASS! På pakken du skal sendes, på hver eneste side av pakken, stort med tykke bokstaver. 

Anonymkode: 89909...2a5

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aviser 😅 Minner meg om den gangen noen sendte en kopp innpakket i en eggekartong, for «eggene kommer jo frem hele» så da måtte vel det være bra som emballasje 🙈

Anonymkode: d6e10...579

Skrevet

bobleplast og bølgepapp må du bruke. Rundt hver del og alle ytterkanter åå esken 

AnonymBruker
Skrevet

Pakke det så tett at det ikke blir bevegelse inni pakka så går det meste bra. 

Anonymkode: 96f39...797

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du bør pakke inn med bobleplast, og du må skrive GLASS! På pakken du skal sendes, på hver eneste side av pakken, stort med tykke bokstaver. 

Anonymkode: 89909...2a5

Kjenner noen som jobber på posten der pakker sorteres. Dette hjelper ikke en dritt, pakker havner sammen med andre pakker og.får saftig juling.

Det du skal gjøre ts er å bruke en hard eske, pakke hver del i et par lag boboleplast, stable det godt i esken, fylle med baller av sammenrullet avis så det ligger tett uten mulighet til bevegelse, så teipe esken godt, så sende. 

Anonymkode: 8be0a...251

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...