AnonymBruker Skrevet i går, 06:46 #1 Skrevet i går, 06:46 Hei. Jeg skal flytte og har i den prosessen funnet ut at et av mine søsken skal få arve noe av mitt porselen til sine barn. Det er et av de typene med porselen-sett med karakteristiske, typisk norske, barnslige figurer på. Dette er noe jeg da må sende i posten pga avstand. Hvor mange aviser burde jeg pakke rundt hver gjenstand for at det skal komme helt frem? Noen som har prøvd? Anonymkode: 3a9de...538
AnonymBruker Skrevet i går, 06:50 #2 Skrevet i går, 06:50 Du bør pakke inn med bobleplast, og du må skrive GLASS! På pakken du skal sendes, på hver eneste side av pakken, stort med tykke bokstaver. Anonymkode: 89909...2a5 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:55 #3 Skrevet i går, 06:55 Aviser 😅 Minner meg om den gangen noen sendte en kopp innpakket i en eggekartong, for «eggene kommer jo frem hele» så da måtte vel det være bra som emballasje 🙈 Anonymkode: d6e10...579
monican94 Skrevet i går, 07:13 #4 Skrevet i går, 07:13 bobleplast og bølgepapp må du bruke. Rundt hver del og alle ytterkanter åå esken
AnonymBruker Skrevet i går, 11:03 #5 Skrevet i går, 11:03 Pakke det så tett at det ikke blir bevegelse inni pakka så går det meste bra. Anonymkode: 96f39...797
AnonymBruker Skrevet i går, 11:06 #6 Skrevet i går, 11:06 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du bør pakke inn med bobleplast, og du må skrive GLASS! På pakken du skal sendes, på hver eneste side av pakken, stort med tykke bokstaver. Anonymkode: 89909...2a5 Kjenner noen som jobber på posten der pakker sorteres. Dette hjelper ikke en dritt, pakker havner sammen med andre pakker og.får saftig juling. Det du skal gjøre ts er å bruke en hard eske, pakke hver del i et par lag boboleplast, stable det godt i esken, fylle med baller av sammenrullet avis så det ligger tett uten mulighet til bevegelse, så teipe esken godt, så sende. Anonymkode: 8be0a...251 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå