Gå til innhold

Reist på helgetur og glemt å ta med Cipralex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! Reiste bort grytidlig i dag. Tok en cipralex i dag tidlig, som jeg pleier, men glemte å ta med på turen. Kommer hjem mandag kveld og kan da ta en tablett. Lurer på om det er litt krise at jeg ikke får tatt ny tablett før mandag kveld? Er i utlandet og er ikke bare-bare å fikse ny resept… 

Har kun gått på Cipralex i 2 mnd og har hatt bra virkning, er redd jeg roter det til med denne tabben. Eller kommer det til å gå bra, tror dere? 

Anonymkode: 2e068...2e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

T.o. er dosering min 1 tablett hver morgen (tror det er 10 mg)

HI

Anonymkode: 2e068...2e0

Skrevet

Har skjedd meg et par ganger. Det går jo bra, men etter et par dager har jeg gjerne fått litt angstlignende symptomer. Legg et brett i toalettmappa, sånn til senere, så du ikke glemmer.

AnonymBruker
Skrevet

Du roter det ikke til. Bare fortsett på mandag, ikke ta dobbel dose da. Kan være at du føler seg litt rar på mandag før du får tatt, men det går over. 

Anonymkode: 12ed5...9b2

AnonymBruker
Skrevet

Bør fu ikke ta opp dette med en lege?

Anonymkode: 4fa41...8c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bør fu ikke ta opp dette med en lege?

Anonymkode: 4fa41...8c2

kan ikke andre som har vært i TS sine sko svare hvordan det gikk for dem mener du? 

Anonymkode: 8f11a...a60

Skrevet

Ta en tablett mandag kveld og en litt utpå dagen tirsdag. Så fortsetter du vanlig rutine. Jeg gjorde det samme et par ganger, merket ikke stort til det. Men husk å legge et brett i toalettmappa di.

Anonymkode: 52348...953

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...