enkefru Skrevet 4. oktober #21 Skrevet 4. oktober Jeg har blokkert en som var og hentet noe hos meg for han var så creepy i oppførselen og bodde i nærheten. Ellers går jeg for å ignorere de jeg synes er frekke, masete etc. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #22 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blokkerer alle som kommer med bud på noe jeg selger. Tar ikke imot skambud og vil ikke selge til sånne frekke mennesker som tror finn er ett tyrkisk marked. Prisen står faktisk i annonsen. Anonymkode: 92bb9...3f2 Det gir null mening. Helt naturlig å by en lavere sum om varen er feilpriset. Anonymkode: 99bc5...455 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #23 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gir null mening. Helt naturlig å by en lavere sum om varen er feilpriset. Anonymkode: 99bc5...455 Feilpriset 😅 Får jeg ikke den prisen som er satt så selger jeg ikke, enkelt og greit. Anonymkode: b33e1...e31 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #24 Skrevet 4. oktober Jeg blokkerer forsøk på sjekking, og seksuelle tilnærmelser, og folk som maser veldig. Skambud og slikt ignorerer jeg bare. Om folk ikke overholder avtaler, og tar kontakt senere, så svarer jeg bare kort og enkelt at de ikke overholdt avtale sist og jeg ikke holder av for dem. De får kjøpe hvis de henter først, og jeg kommer ikke til å vente på dem. Har aldri skjønt det med å skulle blokkere alt og alle for småting. Jeg vil jo selge ting, og det er bedre selge til noen som har brutt avtale tidligere enn å ikke få solgt. Anonymkode: 0e141...21d 2
Hulderen Skrevet 4. oktober #25 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (58 minutter siden): og det er bedre selge til noen som har brutt avtale tidligere enn å ikke få solgt. Der er vi uenige. Jeg gir heller gratis til gjenbruksbutikker enn å selge til noen som har brutt avtaler tidligere. 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #26 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det gir null mening. Helt naturlig å by en lavere sum om varen er feilpriset. Anonymkode: 99bc5...455 Gjør du det i butikken også da eller? Anonymkode: 92bb9...3f2 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #27 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det gir null mening. Helt naturlig å by en lavere sum om varen er feilpriset. Anonymkode: 99bc5...455 Noen tror åpenbart at det meste er feilpriset og vil nok helst ikke betale mer enn en tiendedel av nypris uansett, selv for en ubrukt vare. Anonymkode: 6dbda...8d3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #28 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gjør du det i butikken også da eller? Anonymkode: 92bb9...3f2 Ja, for eksempel 22 kr for en melkerull. Jesus. Det er jo åpenbart at mange selgere er altfor optimistiske, og når de selger som privatperson er det absolutt innenfor å by mindre. Anonymkode: 99bc5...455 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #29 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen tror åpenbart at det meste er feilpriset og vil nok helst ikke betale mer enn en tiendedel av nypris uansett, selv for en ubrukt vare. Anonymkode: 6dbda...8d3 Veldig mye er overpriset. Kan godt være minst halvparten av det som ligger ute. Og så er det mange som ikke skjønner at det er en viss forskjell på helt ny, uåpnet, og at for eksempel sko har blitt brukt 2-3 ganger. Anonymkode: 99bc5...455 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #30 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, for eksempel 22 kr for en melkerull. Jesus. Det er jo åpenbart at mange selgere er altfor optimistiske, og når de selger som privatperson er det absolutt innenfor å by mindre. Anonymkode: 99bc5...455 Ikke når jeg spesifikt skriver at prisen er fast nei. Når jeg legger noe ut er det som regel for å sjekke interesse, er det ingen som er interessert i å kjøpe til den prisen som er satt, så selger jeg ikke. Anonymkode: b33e1...e31 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #31 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke når jeg spesifikt skriver at prisen er fast nei. Når jeg legger noe ut er det som regel for å sjekke interesse, er det ingen som er interessert i å kjøpe til den prisen som er satt, så selger jeg ikke. Anonymkode: b33e1...e31 Nei, hvis du har skrevet det i annonsen er det dumt, med mindre selgeren har prøvd å selge lenge. Ikke mange prosent av annonsene som har noe om null rom for lavere bud. Anonymkode: 99bc5...455
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32 Skrevet 4. oktober Har vært på Finn siden finn ble til og solgt og kjøpt 100vis av ting. Har aldri blokkert noen. Tror ikke det kommer til å skje heller. Det måtte i såfall være hvis de oppleves truende Anonymkode: 89c01...4f8 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #33 Skrevet 4. oktober Hulderen skrev (6 timer siden): Der er vi uenige. Jeg gir heller gratis til gjenbruksbutikker enn å selge til noen som har brutt avtaler tidligere. Da er det mulig du selger ting til lavere pris enn meg... Hvis jeg kan få 500-1000 kr for en ting, så gir jeg ikke det bort gratis bare fordi jeg er bitter. Så god råd har ikke jeg. Anonymkode: 0e141...21d 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #34 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg blokkerer alle som kommer med bud på noe jeg selger. Tar ikke imot skambud og vil ikke selge til sånne frekke mennesker som tror finn er ett tyrkisk marked. Prisen står faktisk i annonsen. Anonymkode: 92bb9...3f2 Jeg pruter nesten alltid, og stort sett får jeg kjøpt varen noe billigere enn annonsert, så hvorfor ikke! Anonymkode: 9286e...b2a 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #35 Skrevet 4. oktober Har blokkert en person etter alle årene på Finn. Det var ei som 2 ganger på rad viste interesse for noe jeg la ut og avtale å komme, men som ikke dukket opp. Etter gang nr 2 kjente jeg at hun der orker jeg ikke mer av. Anonymkode: e5689...dab
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #36 Skrevet 5. oktober Jeg blokkerer de som ikke møter opp til avtale, de som pruter 5 minutter etter at jeg legger ut varen, de som forventer at jeg ordner med levering for dem osv.. og de som har dårlig anmeldelser. Og de som stiller masse spørsmål om varen selv om info ligger i annonsen. Jeg begynte med å blokkere disse etter dårlige erfaringer. Anonymkode: 98f26...0e4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #37 Skrevet 5. oktober Jeg trodde jeg var rask med å blokkere folk, men TS er langt raskere. 😆 Jeg blokkerer de som er ubehagelige, uhøflige eller kranglete. Anonymkode: 5cc86...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå