Gå til innhold

Hva er såpass ille at man bør advare før sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er en kvinne som har blitt skilt etter mange og tyve år. Giftet meg ganske ung så jeg merker et jeg fortsatt kanskje har lyst til å treffe menn. Men jeg er gammel nok til at da jeg traff min mann var det ingen som viste hvordan mange andres kjønnsorgan så ut slik at det fantes estetiske idealer. Jeg hører så mye om sprengulykke, roastbiff og biffgardiner (mannsdominert arbeidsmiljø med litt grov vitsing). Jeg har større indre kjønnslepper og er veldig slank så de synes godt, tror kanskje jeg er ekstrem for har aldri sett noen «verre» annet enn sånne labia fetish bilder. Er dette en såpass stor eller overraskende skavank at man bør si fra på forhånd hvis man kommer så langt som til å skulle ha sex med noen?

Anonymkode: b27a1...6d0

Sørg for at mannen er voksen i det hodet som har hjerne, så er det mull problem. Du overtenker en liten smule her😊

Anonymkode: c6227...b32

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er en kvinne som har blitt skilt etter mange og tyve år. Giftet meg ganske ung så jeg merker et jeg fortsatt kanskje har lyst til å treffe menn. Men jeg er gammel nok til at da jeg traff min mann var det ingen som viste hvordan mange andres kjønnsorgan så ut slik at det fantes estetiske idealer. Jeg hører så mye om sprengulykke, roastbiff og biffgardiner (mannsdominert arbeidsmiljø med litt grov vitsing). Jeg har større indre kjønnslepper og er veldig slank så de synes godt, tror kanskje jeg er ekstrem for har aldri sett noen «verre» annet enn sånne labia fetish bilder. Er dette en såpass stor eller overraskende skavank at man bør si fra på forhånd hvis man kommer så langt som til å skulle ha sex med noen?

Anonymkode: b27a1...6d0

Dette sier umodne menn når de vil tøffe seg. Garanterer at hver og en av dem gladelig hadde både slikket og hatt sex med ei dame med store indre kjønnslepper! Mus er mus for de fleste 😏

Du har ingen skavank! Og det er ingenting du skal hverken skjemmes over, eller i det hele tatt tenke på ♥️ Lykke til på datingmarkedet. Det kan være tøft, men det fins noen veldig gode eksemplarer å finne!

Anonymkode: a32a8...c36

Skrevet

Jeg er også mann som mener dette er et ikke-tema. Du er helt normal og dermed er det heller ikke noe behov for å advare om dette heller. 

Anonymkode: cfc38...468

AnonymBruker
Skrevet

Hva er en skavank? Hva er en variasjon? Og hva er en abnormalitet?

Selv har jeg vitiligo, som har resultert i at penis er flekkvis er helt hvit eller tenderer til mulatt. 

Noen skvetter litt, andre ler. Noen sier "koselig" og "søt", andre greier ikke slutte smile.

Hadde det hjulpet å advare på forhånd? "Joda, vi kan gjerne pule, men da skal du vite, søta..."

Anonymkode: a5084...f5e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er en skavank? Hva er en variasjon? Og hva er en abnormalitet?

Selv har jeg vitiligo, som har resultert i at penis er flekkvis er helt hvit eller tenderer til mulatt. 

Noen skvetter litt, andre ler. Noen sier "koselig" og "søt", andre greier ikke slutte smile.

Hadde det hjulpet å advare på forhånd? "Joda, vi kan gjerne pule, men da skal du vite, søta..."

Anonymkode: a5084...f5e

Så herlig 😂 

Anonymkode: 1a610...fdd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 0.05):

Jeg har større indre kjønnslepper og er veldig slank så de synes godt, tror kanskje jeg er ekstrem for har aldri sett noen «verre» Anonymkode: b27a1...6d0

I alle dager da.. Hva er det du kler deg i på jobb, tenker jeg da. Samma det, egentlig..

Godt å lese en tråd på KG med fornuftige svar! Senk skuldrene og kos deg med den eller det du har lyst til :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...