Gå til innhold

Hva er såpass ille at man bør advare før sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er en kvinne som har blitt skilt etter mange og tyve år. Giftet meg ganske ung så jeg merker et jeg fortsatt kanskje har lyst til å treffe menn. Men jeg er gammel nok til at da jeg traff min mann var det ingen som viste hvordan mange andres kjønnsorgan så ut slik at det fantes estetiske idealer. Jeg hører så mye om sprengulykke, roastbiff og biffgardiner (mannsdominert arbeidsmiljø med litt grov vitsing). Jeg har større indre kjønnslepper og er veldig slank så de synes godt, tror kanskje jeg er ekstrem for har aldri sett noen «verre» annet enn sånne labia fetish bilder. Er dette en såpass stor eller overraskende skavank at man bør si fra på forhånd hvis man kommer så langt som til å skulle ha sex med noen?

Anonymkode: b27a1...6d0

Sørg for at mannen er voksen i det hodet som har hjerne, så er det mull problem. Du overtenker en liten smule her😊

Anonymkode: c6227...b32

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er en kvinne som har blitt skilt etter mange og tyve år. Giftet meg ganske ung så jeg merker et jeg fortsatt kanskje har lyst til å treffe menn. Men jeg er gammel nok til at da jeg traff min mann var det ingen som viste hvordan mange andres kjønnsorgan så ut slik at det fantes estetiske idealer. Jeg hører så mye om sprengulykke, roastbiff og biffgardiner (mannsdominert arbeidsmiljø med litt grov vitsing). Jeg har større indre kjønnslepper og er veldig slank så de synes godt, tror kanskje jeg er ekstrem for har aldri sett noen «verre» annet enn sånne labia fetish bilder. Er dette en såpass stor eller overraskende skavank at man bør si fra på forhånd hvis man kommer så langt som til å skulle ha sex med noen?

Dette sier umodne menn når de vil tøffe seg. Garanterer at hver og en av dem gladelig hadde både slikket og hatt sex med ei dame med store indre kjønnslepper! Mus er mus for de fleste 😏

Du har ingen skavank! Og det er ingenting du skal hverken skjemmes over, eller i det hele tatt tenke på ♥️ Lykke til på datingmarkedet. Det kan være tøft, men det fins noen veldig gode eksemplarer å finne!

Anonymkode: a32a8...c36

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også mann som mener dette er et ikke-tema. Du er helt normal og dermed er det heller ikke noe behov for å advare om dette heller. 

Anonymkode: cfc38...468

Skrevet

Hva er en skavank? Hva er en variasjon? Og hva er en abnormalitet?

Selv har jeg vitiligo, som har resultert i at penis er flekkvis er helt hvit eller tenderer til mulatt. 

Noen skvetter litt, andre ler. Noen sier "koselig" og "søt", andre greier ikke slutte smile.

Hadde det hjulpet å advare på forhånd? "Joda, vi kan gjerne pule, men da skal du vite, søta..."

Anonymkode: a5084...f5e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selv har jeg vitiligo, som har resultert i at penis er flekkvis er helt hvit eller tenderer til mulatt. 

Noen skvetter litt, andre ler. Noen sier "koselig" og "søt", andre greier ikke slutte smile.

Hadde det hjulpet å advare på forhånd? "Joda, vi kan gjerne pule, men da skal du vite, søta..."

Så herlig 😂 

Anonymkode: 1a610...fdd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 0.05):

Jeg har større indre kjønnslepper og er veldig slank så de synes godt, tror kanskje jeg er ekstrem for har aldri sett noen «verre» Anonymkode: b27a1...6d0

I alle dager da.. Hva er det du kler deg i på jobb, tenker jeg da. Samma det, egentlig..

Godt å lese en tråd på KG med fornuftige svar! Senk skuldrene og kos deg med den eller det du har lyst til :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 7.57):

Nei, det bryr seg menn ikke noe om. 

Anonymkode: 22250...6fb

Dummeste jeg har hørt, og du representerer ALLE menn? Det er absolutt en fordel å jobbe om dette, så det slipper å komme som et sjokk. Det betyr sikkert ikke noe for de fleste menn, sp lenge de er litt forberedt.

Anonymkode: 7952f...45b

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tressispenis 

🤎🤍🩷

Anonymkode: ac48d...8f6

Skrevet

Størrelse på kjønnsleppene tenker jeg at du ikke trenger å nevne, med mindre du får fysisk vondt i enkelte stillinger.

Jeg ville nok tatt en prat hvis jeg hadde stomi, hadde fått fjernet ett eller begge bryst, hvis jeg hadde noen veldig spesielle arr, hvis jeg hadde noen utfordringer med tørr skjede, eller annet. 

Folk flest er jo allrighte. 
Tror folk kan bli mer forfjamset enn at de blir «turned off».

Anonymkode: ac48d...8f6

Skrevet

For et skadelig arbeidsmiljø. Synd at slike grove utsagn kamufleres som humor, og faktisk får kvinner til å bli usikre på seg selv.

Uansett - ville ikke "advart" om lange kjønnslepper. Men det du kan gjøre er jo å ta en prat i forkant av sex, om det å være trygg under samleie. Si noe som at du synes det kan være litt ubehagelig å være naken, og strever med noen usikkerheter, som at du synes det kan være vanskelig at noen skal se underlivet ditt. Det kan bidra til å bygge nærhet og tillit ❤️ også får du sjekket om dette er en trygg og varm mann du faktisk ønsker å ha sex med.

Anonymkode: ea9de...749

Skrevet

Hei TS

Nei du skal ikke gjøre noen informasjon om hvordan du ser ut nedentil. Som en annen nevnte kan det være at akkurat ditt utseende på «greiene» tenner din motpart noe helt enormt. Vær glad for og ikke minst stolt av kroppen du har, og gjør noe med det du kan endre. Ser altfor mange 30+ som lar kropp forfalle, de skulle spist litt sunnere og beveget seg litt mer slik at kroppen holder seg.

• Liker 1
Skrevet
carlberner1 skrev (13 timer siden):

I alle dager da.. Hva er det du kler deg i på jobb, tenker jeg da. Samma det, egentlig..

Godt å lese en tråd på KG med fornuftige svar! Senk skuldrene og kos deg med den eller det du har lyst til :) 

😂😂 de kan ikke se dem gjennom klærne på jobb😂 så galt er det tross alt ikke😂regner med de ikke hadde vitset sånn om de viste mine var sånn, det er jo derfor jeg har fått for meg at det kanskje er en verre ting enn jeg ante siden det fleipes om ganske ofte🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dummeste jeg har hørt, og du representerer ALLE menn? Det er absolutt en fordel å jobbe om dette, så det slipper å komme som et sjokk. Det betyr sikkert ikke noe for de fleste menn, sp lenge de er litt forberedt.

Anonymkode: 7952f...45b

Komme som et sjokk? Et normalt kjønnsorgan? 

Anonymkode: c42a5...dee

• Nyttig 1
Skrevet

Menn som snakker slik ønsker du ikke å jobbe sammen med, eller omgås overhodet.

Menn som tenker slik ønsker du ikke å ha sex med. 
Kvinner som tenker slik (en «skavank» menn skal advares mot?) må det også være noe rart med, har disse amøbekollegaene og eksmannen din virkelig hjernevasket deg slik?
Hvis/når du skal ha sex skal du tenke på nyte god sex selv, og nyte mannen slik han er. Hvis du tror han ikke tenker på samme måte, ikke gidd snakk med ham en gang.

Anonymkode: ff457...cb3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei - for noe tøv. Dine fitte er den fineste i hele verden. De kommer i alle varinater. Så nei - ikke noe galt med den. Slutt å vær så dame og usikker på deg selv. Jeg tenker ikke stygg fitte når jeg holder på. Alle fittene jeg har vært borti er like deilige enten små lepper, eller større. Slutt. Bare slutt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 0.05):

Absolutt ikke noe å advare om. Bare en gledelig overraskelse. Sikkert nydelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...