Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jåla
Skrevet

Hvilken foundation synes du er best? Og hvorfor? Sleng gjerne med pris på produktet du anbefaler ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat nå har jeg diorskin, pure light, liker den godt, bortsett fra at den ikke er så dekkende som jeg skulle ønske, den er olje fri, og lys reflekterende - har selv tørr og sensitiv hud, og fungerer veldig bra for sånn type hud :)

prismessig ligger den nok på et sted mellom 250 - 300 kr tror jeg, er en stund siden jeg kjøpte den....

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker akkurat nå Clarins true comfort foundation. Kommer inn i rekken blandt mine favoritt foundationer, som chanel teint fluid universel og clinique perfectly real makeup. Clarins er litt mer dekkende, og har litt mer fuktighet i seg, så derfor bruker jeg den på vinterstiden. Liker den veldig godt! Men skal ha chanel tror jeg nå når sommeren kommer :)

Gjest Gjest
Skrevet

Forresten, Clarins sin kostet vel 295 kr eller noe i den retningen. Clinique sin er billigst, og den får en for under 150 kr på strawberrynet og chanel sin husker jeg ikke helt, men de selger den på strawberrynet den også :)

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Jeg bruker I.D Bare Minerals og bruker den fordi den ser naturlig ut, den tørker ut urenheter som jeg kan få også er den av naturlige ingredienser.

Koster rundt 400 i Norge, men jeg bestiller den via nett.

Endret av Jalileh
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker denne fra Lancome.

Den dekker akkurat passe, er ikke fet og Lancome har et bra utvalg av farger som passer meg ypperlig. Denne her gir et bra resultat hele dagen. Eller hele natten om man vil. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

ACO foundation. Passer min hudfarge og virker lett å ha på. 150 kr på apoteket.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Chanels Vitalumiere. Liker den veldig godt :)

Skrevet
Jeg bruker I.D Bare Minerals og bruker den fordi den ser naturlig ut, den tørker ut urenheter som jeg kan få også er den av naturlige ingredienser.

Koster rundt 400 i Norge, men jeg bestiller den via nett.

Samme her! Veldig fornøyd :)

Skrevet
Chanels Vitalumiere. Liker den veldig godt :)

Enig. Selv om jeg har en anelse at den inneholder litt for mye olje for min hud. Neste gang skal jeg prøve den nye Chanel's.

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker maxfactor color adapt. Elsker den! Lett å smøre på, naturlig resultat og tetter ikke porene. ikke minst; grei pris.

Skrevet

Jeg bruker denne fra Lancome. Bruker den mest til fest. Har også prøvd BE sin pudderfoundation, men synes ikke denne gjorde noe for min hud (kombinasjonshud).

Skrevet

Akkurat nå så bruker jeg HM sin faktisk...

Kjøpte for å bruke på reise (ikke så farlig om jeg mister den liksom), men nå har jeg ikke klart å komme meg ut for å kjøpe ny så da... ;) (Er sååå lei av krykkene mine!)

Men HM sim er faktisk ikke så ille, har funnet mye ok sminke som er laget av dem jeg! Og alltid greit til reisebruk!

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med I.d Bare Minerals.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Diorskin Fluide. Jeg har tørr og sensitiv hud.

Tror den var for tørr hud, da. Må blande olje i den. Da blir den fin og tørker ikke ut.

Skrevet
Jeg bruker denne fra Lancome. Bruker den mest til fest. Har også prøvd BE sin pudderfoundation, men synes ikke denne gjorde noe for min hud (kombinasjonshud).

bruker den samme som deg og er kjempefornøyd.

Skrevet

Jeg har Chanel Vitalumiere nå, men liker den ikke noe særlig. Konsistensen er alt for seig, og jeg synes den blir oljete og ekkel i løpet av dagen, enda jeg har ganske tørr hud.

Før den hadde jeg Kanebo liquid finish som er ganske god, men ikke perfekt...

Leter altså fremdeles etter den perfekte foundation. ;)

Har bestilt noen prøver på mineral-foundation, så jeg får se om det faller i smak.

Skrevet

Jeg bruker teint mat pureté fra YSL, som er perfekt for min kombinasjonshud.

Skrevet

Jeg har kombinasjonshud og lett for å få uren hud.

Jeg bruker exuviance da den hjelper huden mht dette og samtidig holder huden min frisk, glatt og fuktig. Den er veldig drøy, koster ca 400+. Det eneste minus er at fargene er veldig orangeaktig.

Jeg har prøvd I.D Bare Minerals og den har jeg veldig lyst til å prøve som en avveksling da den så veldig naturlig ut.

Jeg har brukt kanebo cream finish i ca 3 år. Den dekket perfekt og så naturlig ut. Kanebo bruker veldig mange gode hjelpende ingredienser, men jeg foretrekker å bruke noe anbefalt av hudpleier mht hudtypen min. Koster 320 kr.

Det viktigste mht foundation er hvordan du påfører. En god foundation kost er absolutt verdt pengene.

Jeg kjøper mine fra utlandet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker enten ID Bare Minerals eller Helena Rubinstein Color Clone. Har lyst til å teste Chanel Vitalumière neste gang, men er litt skeptisk fordi den dekker mer enn jeg er vant til. Tror jeg må få en prøve så jeg kan teste i noen dager først. Jeg har tørr hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...