AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Min samboer har vært svimmel i noen uker nå. Han sier det går litt opp og ned, men på det verste er han kvalm/må til toalettskålen, og klarer ikke å se på ting som er mer enn 50cm ifra fordi det bare snurrer. Han var hos legen, og hun testet for krystallsyke og tok blodprøve...men dette slo ikke ut. Det har vært bedre en del dager nå, men i kveld er det verre enn noen gang. Han sier det surrer noe fælt, og nå måtte han nettopp komme deg til toalettet. Det hjelper ikke å ligge eller lukke øynene. Jeg mener han uansett bør ringe legen på mandag igjen. Men jeg blir bare bekymret og vet ikke om vi burde ringe legevakt eller noe før det? Det er vel ikke normalt å ha det slik, i alle fall over lengre tid? Noen som har råd? Anonymkode: 6409b...d53 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min samboer har vært svimmel i noen uker nå. Han sier det går litt opp og ned, men på det verste er han kvalm/må til toalettskålen, og klarer ikke å se på ting som er mer enn 50cm ifra fordi det bare snurrer. Han var hos legen, og hun testet for krystallsyke og tok blodprøve...men dette slo ikke ut. Det har vært bedre en del dager nå, men i kveld er det verre enn noen gang. Han sier det surrer noe fælt, og nå måtte han nettopp komme deg til toalettet. Det hjelper ikke å ligge eller lukke øynene. Jeg mener han uansett bør ringe legen på mandag igjen. Men jeg blir bare bekymret og vet ikke om vi burde ringe legevakt eller noe før det? Det er vel ikke normalt å ha det slik, i alle fall over lengre tid? Noen som har råd? Anonymkode: 6409b...d53 Hvis det er verre enn noen gang nå, ring legevakt! Anonymkode: b3760...765 4 1
HMK Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Det er mange tilstander og sykdommer som kan gi slike symptomer. Det kan være harmløst og det kan være noe veldig alvorlig. Oppsøk lege og krev grundig undersøkelse. 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Kan være virus på balanse nerven. Min far hadde det, og det høres helt luktfri som det du beskriver. Akutt svimmelhet og kvalme/oppkast. Han må til lege en gang til ja. Viktig å utelukke alvorligere ting i verste fall. Anonymkode: 30818...a6e 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være virus på balanse nerven. Min far hadde det, og det høres helt luktfri som det du beskriver. Akutt svimmelhet og kvalme/oppkast. Han må til lege en gang til ja. Viktig å utelukke alvorligere ting i verste fall. Anonymkode: 30818...a6e likt , ikke luktfri 😅 Anonymkode: 30818...a6e 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Siden det er verre enn noen gang i kveld - LEGEVAKT!!! Som i kveld. Nå! Anonymkode: 2e870...07d 1 1
snillOnkel Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Mest sannsynlig virus på balansenerven. Men kan også våre hjerneslag. Greit å få det sjekket.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Kan også være meniere. Anonymkode: 960ed...ea1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå