AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:31 #1 Skrevet fredag kl. 18:31 Mange synes det er turn off om sjekketriksene blir for direkte rettet mot sex. "Skal du være med hjem og pule?" blir i overkant platt og direkte for de fleste. Hva er det mest direkte du kan bli sjarmert av? Gode eksempel? Hva er det mest direkte mannen din kan si, som får deg på gli umiddelbart? Anonymkode: be511...51f
Sparkling_Pink Skrevet fredag kl. 19:02 #2 Skrevet fredag kl. 19:02 Det eneste som noengang har fungert på meg er vanlig høflighet, mens den mest effektive linja jeg selv har hatt som åpning ovenfor en var: skal jeg sette på plasteret for deg? Skal en si noe annet enn hei og presentere seg selv, får det være relevant for situasjonen.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:18 #3 Skrevet fredag kl. 19:18 Det jeg falt for var en som sto ved siden av meg i baren og kommenterte at det luktet godt av håret mitt, gikk tilbake til kompisene og kom tilbake for å bestille noe mer siden og igjen kommenterte at det luktet godt av håret mitt og lurte om jeg ville danse. Etterpå sa han at det var veldig hyggelig og at han hadde lyst til å møte meg igjen dagen etter når begge var edru igjen. Anonymkode: cb14b...ba8 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:08 #4 Skrevet fredag kl. 20:08 Det er ingenting mannen kan si som får meg på gli umiddelbart. Jeg liker å prate med folk og bli kjent, og først et god stykle uti samtalen kan jeg kjenne på at dette er noe mer enn en random samtale. Lun humor, høflighet, trygghet og interessant samtale er det som får meg på gli. Ikke sjekkereplikker. Anonymkode: 55065...4a4 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:13 #5 Skrevet fredag kl. 20:13 Vil du se den nå, eller skal jeg sende snap i natt? Har du hørt om Andrew Tate eller Jordan Peterson? Visste du at det er i kvinners natur å søke etter rike menn? Funker alltid. Anonymkode: d1a3d...24a 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:32 #6 Skrevet fredag kl. 22:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil du se den nå, eller skal jeg sende snap i natt? Har du hørt om Andrew Tate eller Jordan Peterson? Visste du at det er i kvinners natur å søke etter rike menn? Funker alltid. Anonymkode: d1a3d...24a Ja, særlig! Anonymkode: cb14b...ba8 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:54 #7 Skrevet lørdag kl. 15:54 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vil du se den nå, eller skal jeg sende snap i natt? Har du hørt om Andrew Tate eller Jordan Peterson? Visste du at det er i kvinners natur å søke etter rike menn? Funker alltid. Anonymkode: d1a3d...24a Aldri funket, funker ikke og kommer heller aldri til å funke Anonymkode: bb5da...0cc 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:52 #8 Skrevet lørdag kl. 16:52 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Aldri funket, funker ikke og kommer heller aldri til å funke Anonymkode: bb5da...0cc Anonymkode: d1a3d...24a 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:20 #9 Skrevet lørdag kl. 17:20 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Anonymkode: d1a3d...24a Ååååå. Var det en spøk? Anonymkode: bb5da...0cc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:56 #10 Skrevet lørdag kl. 18:56 «du skulle bare visst hva jeg vil gjøre med deg akkurat nå..» assa, sold. Anonymkode: 6dc3c...a03
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:11 #11 Skrevet lørdag kl. 19:11 "Hei, jeg er 195 cm høy" Anonymkode: 009df...233
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:56 #12 Skrevet lørdag kl. 19:56 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): «du skulle bare visst hva jeg vil gjøre med deg akkurat nå..» assa, sold. Anonymkode: 6dc3c...a03 Hva ville du gjort da? Anonymkode: d81a1...18f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:57 #13 Skrevet lørdag kl. 19:57 Sweet talk er farlig sjarmerende 😂 Anonymkode: d81a1...18f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå