AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:24 #1 Skrevet fredag kl. 18:24 Jeg har vært hos banken og signert noen papirer. Har en hyggelig kontaktperson, . Jeg traff h*n her om dagen i banken da jeg dro dit for fysisk møte, og følte en spesiell kjemi. Lang øyekontakt, og litt rødming fra h*n sin side, samme med meg. Vil det være rart å sende melding å spørre om h*n ønsker ta en kopp kaffe eller? Anonymkode: 08294...efb
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:27 #2 Skrevet fredag kl. 18:27 Jaaa.. finn ut litt mer om denne personen først. Sjekk at hen ikke er i et forhold i hvert fall Anonymkode: f732e...eee
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Skader ikke spørre så lenge du gjør det med respekt og tåler et avslag. Anonymkode: dda26...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Interessant problemstilling. Om vedkommende hadde vært din lege så hadde det vært uaktuelt , men det er kanskje annerledes her selv om treffet har foregått i en profesjonell sammenheng. Anonymkode: 9ff2a...96b
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 20.24): Jeg traff h*n her om dagen Hvorfor har du anonymisert kjønn når du vet utmerket godt at svaret på spørsmålet er fullstendig avhengig av vedkommendes kjønn? Og ditt eget kjønn også. Anonymkode: c7bcb...358
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Hvis du er mann, så havner du i kurven for "dagens creeps" sammen med de andre mennene som har spurt henne om det samme denne dagen. Hvis du er kvinne, så takler menn å få sånne spørsmål mye bedre enn kvinner. De tar det som et kompliment og med et smil uansett om de er interessert eller ikke. Anonymkode: 4634d...6d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå