Gå til innhold

Invitere på date.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos banken og signert noen papirer. Har en hyggelig kontaktperson, . Jeg traff h*n her om dagen i banken da jeg dro dit for fysisk møte, og følte en spesiell kjemi.

Lang øyekontakt, og litt rødming fra h*n sin side, samme med meg. Vil det være rart å sende melding å spørre om h*n ønsker ta en kopp kaffe eller?

Anonymkode: 08294...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa.. finn ut litt mer om denne personen først. Sjekk at hen ikke er i et forhold i hvert fall

Anonymkode: f732e...eee

AnonymBruker
Skrevet

Skader ikke spørre  så lenge du gjør det med respekt og tåler et avslag.

Anonymkode: dda26...3ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Interessant problemstilling. Om vedkommende hadde vært din lege så hadde det vært uaktuelt , men det er kanskje annerledes her selv om treffet har foregått i en profesjonell sammenheng.

Anonymkode: 9ff2a...96b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 20.24):

Jeg traff h*n her om dagen

Hvorfor har du anonymisert kjønn når du vet utmerket godt at svaret på spørsmålet er fullstendig avhengig av vedkommendes kjønn? Og ditt eget kjønn også.

Anonymkode: c7bcb...358

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er mann, så havner du i kurven for "dagens creeps" sammen med de andre mennene som har spurt henne om det samme denne dagen. 

Hvis du er kvinne, så takler menn å få sånne spørsmål mye bedre enn kvinner. De tar det som et kompliment og med et smil uansett om de er interessert eller ikke. 

Anonymkode: 4634d...6d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...