AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:50 #1 Skrevet fredag kl. 17:50 Jeg trenger litt råd og tips Jeg hadde innsett for 19 dager siden av 5 dagers blastocyst som var på frys. Jeg har tatt masse graviditets tester og strekene har blitt sterkere for hver dag og kan ikke bli sterkere nå. Jeg fikk idag svar på blodprøve som var på 6000. Jeg trenger råd om dette er positiv eller er det mye eller lite? Kan jeg se positivt på det eller burde jeg være noe bekymret? Anonymkode: 06216...2b3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:37 #2 Skrevet fredag kl. 19:37 Umulig å si etter én prøve. Du må ta 2 blodprøver med minst 2 dagers mellomrom. Og hcg dobler seg ikke når det er over et visst nivå. Anonymkode: 86a56...724
Sniff76 Skrevet fredag kl. 19:47 #3 Skrevet fredag kl. 19:47 Gratulerer! 😊 19 dager siden innsetting av 5 dagers blastocyst tilsvarer 24 dager gammelt foster/24 dager siden eggløsning. Som du ser på tabellen som anonym over her la inn, er 6000 helt fint og normalt nivå på 24 dager. Ikke grunn til å være bekymret over denne verdien 😊
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:46 #4 Skrevet fredag kl. 20:46 Jeg tok blodprøve 18 dager etter innsett og hadde da hcg på 6300. Klinikken sa det ikke var behov for flere blodprøver de bare gratulere meg. Så gratulerer TS du er gravid! Anonymkode: 342ae...159
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:50 #5 Skrevet lørdag kl. 10:50 Høyt, men helt normalt nivå og innenfor normalen. ❤️ Husk at det er ikke tallet i seg selv som sier så mye, men doblingen. Men husk også at doblingen går gradvis saktere etter ca hcg på 1200. Så ved ny prøve er det ikke forventet fordobling. Ikke alle får en ekstra prøve ved så fine tall. Jeg tok bare den ene prøven. Ved samme dag ved innsett av frys hadde jeg hcg på 1800. Han ligger å sover i dette øyeblikk 😉 Anonymkode: b8dad...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå