huldra_hildur Skrevet i går, 13:23 Forfatter #21 Skrevet i går, 13:23 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gjør ikke det. For meg er strømpebukser også truse og sokker. Hvis jeg har lag på lag er det fordi det er kaldt, men da går man jo ikke for disse uansett. Hva ville du vasket de på brukt da? ellers synes jeg de var drit kule. De hadde nok ikke blitt brukt som gjenganger her , fordi de er for spesielle og sånn sett utenfor mitt budsjett, men har du god råd, kjør på. tror ikke du skal se på dem som investeringsobjekt da, selvom det kanskje er et større marked for brukt undertøy enn jeg var klar over 😅 Anonymkode: dc7e3...ec0 Hadde skyldt de i kaldt vann, hadde jeg fått noe på de som ikke gikk av med å bare skylde så laveste temperatur på vaskemaskinen. Kjøper de ikke som investeringsprosjekt😅 1
huldra_hildur Skrevet i går, 13:24 Forfatter #22 Skrevet i går, 13:24 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du svarer deg selv? Så pinlig. Og ikke lov på KG. Anonymkode: f7a8c...506 Hvor har jeg svart meg selv? 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #23 Skrevet i går, 14:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): En ting er at mange ikke bruker truse, lag på lag under kjole/ skjørt klumper, og det er jo bomull i skrittet av en grunn. Altså du skal ikke måtte bruke truse i tillegg. Synes det er ekkelt med tanke på fotsopp ol og. Er det en greie og kjøpe brukte sokker? Hva vasker dere brukte strømpebukser på, før dere tar de i bruk? Anonymkode: dc7e3...ec0 Hvis de brukes med truse under (har aldri hørt at noen ikke har truse under strømpebuksa), så holder det med vaskeanvisningen på merkelappen. Anonymkode: 5e5cb...fd1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:50 #24 Skrevet i går, 15:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis de brukes med truse under (har aldri hørt at noen ikke har truse under strømpebuksa), så holder det med vaskeanvisningen på merkelappen. Anonymkode: 5e5cb...fd1 Jeg skjønner ikke det, det er jo truser i strømpebuksen 😅 føtter da? Det er helt nytt for meg at folk kjøper dette brukt, men ville dere kjøpt brukte sokker og vasket på finvask og tatt på? Anonymkode: dc7e3...ec0
AnonymBruker Skrevet i går, 15:53 #25 Skrevet i går, 15:53 huldra_hildur skrev (2 timer siden): Hadde skyldt de i kaldt vann, hadde jeg fått noe på de som ikke gikk av med å bare skylde så laveste temperatur på vaskemaskinen. Kjøper de ikke som investeringsprosjekt😅 Hadde ikke klart og bruke undertøy fra nærmeste familie en gang skylt i bare kaldt vann 😅 jeg har en del strømpebukser jeg er lei, så at det faktisk kjøpes brukt var jo gode nyheter 🥳 Anonymkode: dc7e3...ec0
AnonymBruker Skrevet i går, 16:08 #26 Skrevet i går, 16:08 Har to ganger fått låne strømpebukse av venninner da mine revnet i stykker i selskap (ja, jeg burde hatt med reserve, men noe jeg som regel glemmer). Synes ikke det er merkelig eller kleint i det hele tatt. Blir jo skyllet/vasket etter bruk. Anonymkode: 5e5cb...fd1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:29 #27 Skrevet i går, 16:29 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har to ganger fått låne strømpebukse av venninner da mine revnet i stykker i selskap (ja, jeg burde hatt med reserve, men noe jeg som regel glemmer). Synes ikke det er merkelig eller kleint i det hele tatt. Blir jo skyllet/vasket etter bruk. Anonymkode: 5e5cb...fd1 Hadde ihvertfal ikke lånt DEG strømpebukse hvis du revner de i selskap 😅😅😅 når det er sagt, har jeg lånt sokker av venninner, men de har vært vasket og ikke bare skylt. Folk jeg uansett deler bad med. Jeg begynner og skjønne hvorfor fotsopp og neglsopp er blitt et så utbredt og stort problem . Anonymkode: dc7e3...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå