Gå til innhold

En fremmed mann lar meg ikke være i fred

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Veldig viktig at du gjør som de andre sier, Ts, at du tar dette til politiet. 

Jeg ville anmeldt ham for trakassering og i samme slengen søkt om besøksforbud all den tid han er blitt så nærgående!

Det er i tillegg veldig viktig at du informerer alle rundt deg om denne mannen, at han er en syk stalker og at de ikke må gi ham noe som helst informasjon om deg!! 

Om han ringer jobben din igjen, få kollegaer til å notere dato, klokkeslett og hva han sa. Om han ringer eller oppsøker andre av dine nære (familie, venner, nabo, kollegaer, noen du har felles hobby med, treningssenter osv.), så få også dem til å notere ned og informere deg om det etterpå.

❤️

Anonymkode: 4d681...3bc

Støtter dette veldig.  Det er ikke noe skam å si fra om sånt. Det er beskyttelse. Så si ifra til alle du kjenner og legg lapp i alle postkasser, så ingen slipper han inn i gangen.

Anonymkode: 9391a...aec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (13 timer siden):

Det er bedre med en presa canario. De spiser slike menn til frokost 😆

DogoCanarioPresaDogToba1Dog12Mohths.jpg

Ja,en hvilken som helst av lignende vakthund-typer hadde forhåpentligvis gjort susen. Spørs hvor syk i hodet mannen er. Håper virkelig ts blir kvitt fyren .

Anonymkode: 47152...bdf

Skrevet

Typisk stalker. Få besøksforbud nå! Så håper jeg han gir seg. Utrolig ekkelt. Hadde blitt litt nervøs jeg. Håper du har informert naboer, jobben, venner/familie og ikke minst politi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...