katties Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden (endret) Jeg oppdaget tilfeldigvis (fordi jeg ikke liker den) at "My heart will go on" er superenkel å synge. Jeg har bokstavelig talt mer vanskeligheter med "Lille Petter edderkopp". Stemmer det for alle? Hvis ikke: hvorfor? Jeg spør fordi jeg har veldig lite peiling på musikk. Endret 1 time siden av katties
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Jeg trodde du spurte om det var en ekkel sang 😂 Vet ikke om den er enkel, men det er en favoritt i boligen jeg jobber i ihvertfall. Men de liker også lille Petter edderkopp. Anonymkode: 13768...29a 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trodde du spurte om det var en ekkel sang 😂 Vet ikke om den er enkel, men det er en favoritt i boligen jeg jobber i ihvertfall. Men de liker også lille Petter edderkopp. Anonymkode: 13768...29a Samme trodde jeg, så ble skikkelig skuffa da jeg kom inn her. Hadde håpet på noe jucy intel på onnholdet der🤣 Anonymkode: 8510e...914 1
mommyaka Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Vel det kommer jo an på øre som hører..jeg klarer å synge den jeg å..men synger den ikke blandt folk..da er jeg redd de vil løpe i døden 😂
katties Skrevet 1 time siden Forfatter #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Samme trodde jeg, så ble skikkelig skuffa da jeg kom inn her. Hadde håpet på noe jucy intel på onnholdet der🤣 Anonymkode: 8510e...914 Beklager at jeg ikke har oppdaget noen skjult juicy mening i den 😋
katties Skrevet 1 time siden Forfatter #6 Skrevet 1 time siden mommyaka skrev (19 minutter siden): Vel det kommer jo an på øre som hører..jeg klarer å synge den jeg å..men synger den ikke blandt folk..da er jeg redd de vil løpe i døden 😂 Jeg trodde at den skulle være noe vanskelig når jeg så Celine Dion synge den - jeg trodde det anspente ansiktauttrykket kom delvis av at det var vanskelig å synge, men det var visst kun emosjonelt 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå