Gå til innhold

Er "My heart will go on" en veldig enkel sang?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg oppdaget tilfeldigvis (fordi jeg ikke liker den) at "My heart will go on" er superenkel å synge. Jeg har bokstavelig talt mer vanskeligheter med "Lille Petter edderkopp". Stemmer det for alle? Hvis ikke: hvorfor? Jeg spør fordi jeg har veldig lite peiling på musikk. 

Endret av katties
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde du spurte om det var en ekkel sang 😂 

Vet ikke om den er enkel, men det er en favoritt i boligen jeg jobber i ihvertfall. Men de liker også lille Petter edderkopp. 

Anonymkode: 13768...29a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde du spurte om det var en ekkel sang 😂 

Vet ikke om den er enkel, men det er en favoritt i boligen jeg jobber i ihvertfall. Men de liker også lille Petter edderkopp. 

Anonymkode: 13768...29a

Samme trodde jeg, så ble skikkelig skuffa da jeg kom inn her. Hadde håpet på noe jucy intel på onnholdet der🤣

Anonymkode: 8510e...914

• Liker 1
Skrevet

Vel det kommer jo an på øre som hører..jeg klarer å synge den jeg å..men synger den ikke blandt folk..da er jeg redd de vil løpe i døden 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Samme trodde jeg, så ble skikkelig skuffa da jeg kom inn her. Hadde håpet på noe jucy intel på onnholdet der🤣

Anonymkode: 8510e...914

Beklager at jeg ikke har oppdaget noen skjult juicy mening i den 😋

Skrevet
mommyaka skrev (19 minutter siden):

Vel det kommer jo an på øre som hører..jeg klarer å synge den jeg å..men synger den ikke blandt folk..da er jeg redd de vil løpe i døden 😂

Jeg trodde at den skulle være noe vanskelig når jeg så Celine Dion synge den - jeg trodde det anspente ansiktauttrykket kom delvis av at det var vanskelig å synge, men det var visst kun emosjonelt 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...