Gå til innhold

Tapetsere en vegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heller mot å tapetsere den ene kortveggen her. Stua er veldig lang og smal. Blir veggen ved siden av spisestua som skal tapetseres i så fall. Er bare veldig redd for å bli lei, noen som har tapet med mønster som kan berolige meg?

Vurderer denne:

Er også litt skummelt, fordi jeg føler det passer best med helt glatt tapet til denne, men da blir det en helt syk sparklejobb tror jeg. :forvirret: Fargen resten av stua skal males i er nesten helt hvit, bare bittelitt beiget i den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke klart å ha den tapeten i stua over tid. Synes den var travel å se på....

Gjest -eline-
Skrevet

Som fondvegg så synes jeg den tapeten ser kjempelekker ut jeg, vet om flere som har en vegg med en litt heftig tapet og jeg synes i hvertfall det ser pent ut.

Skrevet

Jeg ser for meg at hvis tapeten blir for enkel så mister det litt effekten, men aner ikke. Derfor jeg har tittet på den (og lignende)

Gjest Gjest
Skrevet

For å være ærlig synes jeg den tapeten var helt grusom...

Gjest Gjest
Skrevet

Synes nesten det er vanskelig å vurdere ut fra det bildet, for gardinene og fargene rundt gjør det mer rotete enn jeg tror det trenger å være. Men hvis det er snakk om en liten kortvegg, og du ellers har reine farger/flater/gardiner kan det godt hende det blir skikkelig fint:-) Er ganske modig å ha tapet med mønster i våre dager - så gjør et forsøk. I verste fall kan du vel male over seinere.

Skrevet

Jeg skal ikke ha noen ting på den veggen. Synes også det er fælt med de gardinene og alt "rotet" på bildet. Det eneste som kanskje blir stående der er et skap..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...